משלוח חינם לנקודת איסוף בהזמנות מעל ₪199

10 סניפים בפריסה ארצית – בואו לבקר

משלוח חינם בהזמנות מעל ₪199

10 סניפים בפריסה ארצית – בואו לבקר

פנסי ראש מומלצים, חזקים ואיכותיים

תגיות: ,

אם אתם יוצאים לטיול או שהייה בטבע, אחד הנושאים הבסיסיים והחשובים היותר הוא כמובן התאורה. למעשה, יש עולם שלם של מוצרי תאורה לשהייה בשטח, החל בפנסים רגילים, דרך עששיות ופרוז’קטורים, מנורות סולאריות ועד לפנסי הראש. במאמר הבא נביא מידע תמציתי על חשיבותם של פנסי הראש וכן מספר דוגמאות עבור פנסי ראש מומלצים.

 

למה פנס ראש?

פנס ראש מומלץ ממספר סיבות ובראשן פינוי הידיים למשימות השוטפות. באופן כללי, מדובר בפנס המספק תאורה ממוקדת, בהירה, ברורה וחזקה בכיוון ספציפי, היושב באמצעות רצועות גמישות וניתנות לכוונון על הראש, כך שבעת הפעלתו בלחיצה על הכפתור הוא ישירות בכיוון שאליו אתם מסתכלים. אמנם, אפקט דומה מתקבל גם מפנסי יד רגילים, ואין סיבה שלא יהיה לכם לפחות אחד כזה ביציאה לטיול. יחד עם זאת, היתרון המשמעותי טמון כאמור בפינוי הידיים.

אכן, השהייה בטבע מצריכה לא פעם את שתי הידיים חופשיות. למשל, אם תנסו לבשל קפה או ארוחה על הגזיה או כירת הגז שלכם, תגלו שמדובר במשימה קשה מאוד לביצוע עם יד אחת, כאשר היד השנייה חייבת להחזיק פנס רגיל. אותו הדבר לגבי חיתוך פירות וירקות לארוחת ערב בשעות החשיבה, לצורך איסוף עצים ובניית המדורה, כאשר צריך לפרוק או להעמיס פריטים על הרכב, כאשר מסדרים את השמיכות, המצעים והכריות בתוך האוהל, וכדומה. בנוסף, כאשר הולכים לשירותים בטבע בשעות החשיכה, צריך להתעסק עם מגבונים או ניירות טואלט ורוצים את שתי הידיים פנויות. ויש עוד הרבה מאוד פעולות שבהן יד תפוסה עם פנס מהווה מגבלה משמעותית, החל בנגינה על גיטרה והארת שירונים, ועד לסידור המחצלות של המאהל ופינוי אבנים.

לכל אלו פנס ראש נותן מענה מצוין. אמנם, ניתן לקבל פתרון טוב גם עם אמצעי הארה חזקים המציפים באור את מרחב מסוים (עששיות, פרוז’קטורים, נורות), אך ברגע שמישהו מזיז אותן האפלה חוזרת לאותו המקום. מעבר לכך, הרבה אנשים אינם אוהבים את ההארה החזקה שפוגמת באווירה הלילית בטבע, ומשתדלים להשתמש באמצעים הללו רק בהתאם לצורך. ועבור מטיילים עם ציוד על הגב, ממילא מדובר בפריטים גדולים למדי שקשה להכניס לתיק ואין זה יעיל להסתובב איתם. לעומת זאת, פנס ראש מספק מענה אישי אפקטיבי ונוח מאוד שמגביר מאוד את היעילות, את הגמישות, החופשיות, הביטחון האישי והתפקוד בחשיכה.

 

כמה פנסי ראש מומלצים לדוגמא

הנה סקירה קצרה של כמה פנסי ראש מומלצים:

  • פנס ראש 160 לומנס  IceBridge – זהו פנס ראש מומלץ בעל הארה של 160 לומנס, עם רצועה נוחה וגמישה שניתן לכוונן ולהטות אותו. יש לו 4 מצבי הארה – חזקה, מעומעמת, מהבהבת ואדומה. הוא מוצע במחיר נמוך וממש לא מהווה רכישה יקרה, כאשר הפעלתו נתמכת בשלוש סוללות AAA. פנס פשוט, זול, איכותי ועמיד שנותן בדיוק את המענה הדרוש.
  • פנס ראש  Led Lenser SEO5 180LM- זהו כבר פנס ראש יותר מתקדם והמחיר בהתאם. יש לו הארה מקסימאלית של 180 לומן, טווח רחוק במיוחד של 120 מטרים בזכות מערכת פוקוס ייחודית, וזמן הארה הנע בין 7 ל- 25 שעות כתלות בעוצמת ההארה הנבחרת.  יש לו ראש מתכוון, תאורה מהבהבת, אדומה וחסכונית, סרט ראש כביס והוא גם מגיע עם סוללות.
  • פנס ראש  Led Lenser H8R 600LM- זהו פנס ראש נטען מומלץ ואיכותי במיוחד. הטעינה נעשית על ידי חיבור USB אוניברסאלי כך שניתן לחברו למשל למטען הסמארטפון שברכב, למטען נייד וכדומה, ואין תלות בסוללות. באמצעות הסמן החכם תוכלו לראות בכל עת כמה סוללה נותרה ומתי צריך להטעין. בנוסף, לפנס יש 3 מצבי בהירות, תאורה אחורית לבטיחות גבוהה, משך הארה שבין 10 ל- 120 שעות, ועוצמה מקסימאלית של 600 לומנס.

 

פנסי ראש מומלצים ניתן להזמין כבר עכשיו דרך האתר של חברתנו. לפרטים נוספים וקבלת ייעוץ מקצועי בנושא הנכם מוזמנים לפנות אל טרק מרקט ב- 050-5729587.

 

 

 

תגיות: ,

שיתוף:

התייעצות?
לשירותכם בוואטסאפ >>

פוסטים נוספים:

3 אנשים בטיול מדברי

רשימת ציוד תגלית – מה לוקחים?

עומדים להשתתף בפרויקט תגלית? מצטרפים לחוויה משמעותית בליווי יהודים המגיעים לטייל בארצנו ולהתאהב בה? אם כן, צפויים לכם כמה ימים של מפגשים מרתקים, לימוד וערך מוסף. בתוך כך, בוודאי תרצו לדעת מה לוקחים לימים אלו של טיולים העשויים להתפרס על פני כל רחבי הארץ. בהמשך המאמר תוכלו לראות רשימת ציוד לתגלית ולפני כן נביא מספר הערות על הנושא.

רשימת ציוד לקמפינג לדוגמא

יוצאים לקמפינג? חושבים על הציוד שצריך לקחת וקצת התבלבלתם? אם כן, בשורות הבאות נביא עבור קמפינג רשימת ציוד מלאה. חלק מהציוד כמו אוהלים, מחצלות, פנסים,

המלצות עבור רשימת ציוד לים

יוצאים לים? רוצים להעביר עליו כמה שעות או אפילו כמה לילות? אם כן, הציוד שתיקחו אתכם יכול לעשות את כל ההבדל. בשורות הבאות נביא כמה

רשימת ציוד לטרק

מתכננים את הטיול הגדול ורוצים לצאת לטרקים בנפאל, בפרו או בניו זילנד? הקורונה טרפה לכם את הקלפים והחלטתם “להתפשר” על שביל ישראל? אם כן, חשוב