משלוח חינם לנקודת איסוף בהזמנות מעל ₪199

10 סניפים בפריסה ארצית – בואו לבקר

משלוח חינם בהזמנות מעל ₪199

10 סניפים בפריסה ארצית – בואו לבקר

רשימת ציוד לטרק

מתכננים את הטיול הגדול ורוצים לצאת לטרקים בנפאל, בפרו או בניו זילנד? הקורונה טרפה לכם את הקלפים והחלטתם “להתפשר” על שביל ישראל? אם כן, חשוב שתדעו שיציאה לכמה ימים של טרק בהרים, במדבריות או ביערות אינה עניין של מה בכך. בהתאם לתנאי השטח והאקלים, ולפי פיזור התחנות שעל הדרך, עליכם להצטייד בהתאם – לא רק בכושר גופני וברוח הרפתקנית אלא גם בציוד הולם.

דרך האתר של חברתנו תוכלו להזמין בקלות ובבטחה ציוד מגוון שיכול להתאים גם ליציאה לטרקים, החל בראשי גזיה, דרך נעליים ועד לאוהלים. מדובר בציוד איכותי שנבחר בקפידה מבית מותגים מובילים, וזאת על ידי הצוות המקצועי שלנו שברשותו ניסיון רב והבנה מעמיקה בכל הקשור לטרקים ולציוד מתאים. לנוחיותכם, אנו מביאים להלן רשימת ציוד לטרק בין חמישה ימים עד שבוע.

 

רשימה מקיפה של ציוד לטרק

ראשית, חשוב להדגיש כי הרשימה שלהלן היא בגדר המלצה כללית. מטבע הדברים, הציוד משתנה בהתאם לאורכו האמיתי של המסע שלכם, לפי יכולת הנשיאה שלכם והעדפות אישיות, בהתאם לתנאים השוררים בשטח ופרמטרים נוספים. ואחרי שאמרנו זאת, לפניכם רשימה של ציוד לטרקים שאנו ממליצים עליה.

  • אוהל ושינה – לגבי כל הדברים ברשימת ציוד לטרק חשוב לשים את הדגש על פריטים קומפקטיים וקלים ככל האפשר, למשל אוהל יחיד קל משקל אך מתאים לתנאים (רוחות, קור, רטיבות), מזרן מתנפח ושק שינה איכותי. מעבר לכך, יש שחייבים כרית אמיתית ויש שמסתפקים בהכנסת חלק מהבגדים לתוך ציפית וחוסכים במקום. כמו כן, במידת הצורך כדאי לקחת כילה נגד יתושים למי שיוצא לאזורים חמים ושוקל לישון בחוץ.
  • ביגוד – מטבע הדברים, ככל שמדובר באזור יותר חם כך תחסכו מקום יקר בתיק שלכם מבחינת הביגוד. באופן כללי, מבחינת הביגוד מה שצריך לקחת הוא נעלי הרים איכותיות שכבר ניסיתם אותן והלכתם איתן כמה ימים לפחות, סנדלים עם אחיזה טובה בקרקע, חולצות טריקו, חולצות שרוול ארוך, בוקסר או תחתונים, גרביים תרמיות או צמר, פליז או סווטשירט, מעיל גשם, כובע גרב, כובע לגיונרים, אוסטרלי או אחר, בגד ים.
  • בריאות והיגיינה – משככי כאבים, מברשת ומשחת שיניים, סבון, תחבושות היגייניות, קרם הגנה, דוחה יתושים, חוט דנטלי, פולידין, פלסטרים, מגבונים לחים, אלכוג’ל.
  • מזון וציוד נלווה – ראש גזיה ובלון גז מתאים, סיר בישול, מחבת, אולר או לדרמן, בקבוקי מים, צלחת, קערית, כוסות, סכו”ם, סקוץ’ לשטיפת כלים, מצית, שקיות ניילון, אורז, פסטה, טונה, פירות יבשים, קוואקר, חטיף אנרגיה, עוגיות.
  • עוד פריטים חשובים – תיק כמובן, פנס, סוללות, טלפון נייד, מצלמה.

 

איך לבחור את התיק?

בחירה של ציוד לטרקים עלולה לעיתים לבלבל, אך טוב תעשו אם תתייחסו אליה בראש פתוח ובהנאה, ופחות בחשש ודאגה. בסופו של דבר, אתם עומדים לבחור ציוד שישרת אתכם נאמנה במהלך חוויות והרפתקאות, אז למה לא להתחיל כבר עכשיו? אחד הפריטים שיותר חשוב לשים לב אליהם הוא התיק שלכם, וכאן חשוב לשים לב לכמה היבטים. ראשית, עדיף להכין רשימת ציוד לטרק לפני שאתם קונים את תיק הגב כדי לקבל מושג על הנפח הדרוש. כלל האצבע בטרקים הוא לא להשתולל ולקחת ציוד מעבר לנדרש, שכן המשקל המצטבר עלול להפוך את החוויה ליותר קשה ומאתגרת.

צריך לחשוב קומפקטי ויעיל, ובהתאם לציוד הנדרש לבחור תיק בנפח הולם – למשל תיק של 30 ליטר, 45, 60 ליטר וכן הלאה. כמובן שבבחירת הנפח עליכם להתחשב גם בכושר הגופני ובכוח שלכם, ובכל מקרה – אין סיבה לקנות תיק גדול על מידותיכם מבחינה זו או מבחינת נפח הציוד שאתם באמת זקוקים לו. כמו כן, שימו דגש על תיק המיוצר על ידי מותג רציני ומוכר בעולם הציוד לטרקים, המשלב בד מעולה ותפירה חזקים, ריצ’רצ’ים ואבזמים עמידים, כיסים ופתחי גישה נוחים והגיוניים. התיק גם צריך להיות בעל מערכת גב מצוינת המעבירה את המשקל מהכתפיים למותניים, והיא תתברר כמשמעותית ביותר לאורך הימים. במידת הצורך הנציגים של טרקמרקט ישמחו לעמוד לרשותכם ולייעץ בבחירה נכונה של התיק או כל ציוד אחר לטרקים.

 

כאמור, דרך האתר שלנו תוכלו להזמין בקלות ובמהירות ציוד מגוון לטרקים. לפרטים נוספים וקבלת ייעוץ מקצועי בנושא הנכם מוזמנים לפנות אל טרקמרקט ב- 050-5729587.

 

 

שיתוף:

התייעצות?
לשירותכם בוואטסאפ >>

פוסטים נוספים:

3 אנשים בטיול מדברי

רשימת ציוד תגלית – מה לוקחים?

עומדים להשתתף בפרויקט תגלית? מצטרפים לחוויה משמעותית בליווי יהודים המגיעים לטייל בארצנו ולהתאהב בה? אם כן, צפויים לכם כמה ימים של מפגשים מרתקים, לימוד וערך מוסף. בתוך כך, בוודאי תרצו לדעת מה לוקחים לימים אלו של טיולים העשויים להתפרס על פני כל רחבי הארץ. בהמשך המאמר תוכלו לראות רשימת ציוד לתגלית ולפני כן נביא מספר הערות על הנושא.

רשימת ציוד לקמפינג לדוגמא

יוצאים לקמפינג? חושבים על הציוד שצריך לקחת וקצת התבלבלתם? אם כן, בשורות הבאות נביא עבור קמפינג רשימת ציוד מלאה. חלק מהציוד כמו אוהלים, מחצלות, פנסים,

המלצות עבור רשימת ציוד לים

יוצאים לים? רוצים להעביר עליו כמה שעות או אפילו כמה לילות? אם כן, הציוד שתיקחו אתכם יכול לעשות את כל ההבדל. בשורות הבאות נביא כמה