משלוח חינם לנקודת איסוף בהזמנות מעל ₪199

10 סניפים בפריסה ארצית – בואו לבקר

משלוח חינם בהזמנות מעל ₪199

10 סניפים בפריסה ארצית – בואו לבקר

רשימת ציוד תגלית – מה לוקחים?

עומדים להשתתף בפרויקט תגלית? מצטרפים לחוויה משמעותית בליווי יהודים המגיעים לטייל בארצנו ולהתאהב בה? אם כן, צפויים לכם כמה ימים של מפגשים מרתקים, לימוד וערך מוסף. בתוך כך, בוודאי תרצו לדעת מה לוקחים לימים אלו של טיולים העשויים להתפרס על פני כל רחבי הארץ. בהמשך המאמר תוכלו לראות רשימת ציוד לתגלית ולפני כן נביא מספר הערות על הנושא.
3 אנשים בטיול מדברי

כמה מילים על הציוד הנחוץ

 באופן כללי, פרויקט תגלית אינו מסע בשטח. לא מדובר ביציאה לטיול ממושך בשביל ישראל, במדבר, בנחלי הצפון, ביערות וכן הלאה. במרבית המקרים הפרויקט מתרכז באתרים היסטוריים וטבעיים שאליהם מגיעים בהסעות מסודרות, וכן, נערכים טיולי הליכה שאינם תובעניים במיוחד. הכוונה איננה “לבנות את הכושר” אלא להתאהב בארצנו ולהכיר את יופייה. לפיכך, רשימת ציוד תגלית איננה כמו רשימות ציוד עבור טרקים, טיולי שטח, טיולי מחנאות באוהלים ואף טיולי ג’יפים. הלינה איננה מתקיימת בשטח באוהל שכל אחד מביא עימו אלא בחדרים מסודרים.

יחד עם זאת, פרויקט תגלית כולל כמה סוגי מסלולים ובהם גם משלחות מיוחדות. לדוגמא, קיימת משלחת בדגש על קולינריה שבה משתתפים יהודים מחו”ל שיש להם רקע בתחום, למרות שאתם כמשתתפים ומלווים מישראל לא חייבים להיות בעלי רקע כזה. אבל בכל הקשור לציוד הנדרש, ישנן משלחות מיוחדות שכן מצריכות היערכות קצת אחרת. בעיקר מדובר על משלחות אקסטרים הכולל פעילויות ספורט ושטח, אשר מיועדות לאנשים בעלי רקע ספורטיבי, וכן משלחות המשלבות רכיבת אופניים. לכך מצטרפות משלחות הנקראות “מיטיבי לכת” שמיועדות לאנשים בעלי כושר הולם שאוהבים לטייל, ובהן משולבים מסלולי הליכה יותר ארוכים מאשר אלו של התוכניות הרגילות.

 

אז איזה ציוד לקחת לתגלית?

אם כן, רשימת ציוד תגלית תלויה מאוד בסוג המשלחת שאליה אתם מצטרפים, ואם תשאלו באגודת הסטודנטים, במערך החינוך של צה”ל או בכל גוף אחר שדרכו נרשמתם – יוכלו לתת לכם כמה וכמה המלצות. באופן כללי, במידה שמדובר במסלול רגיל של תגלית חשוב בעיקר לשים את הדגש על ביגוד הולם וכלי רחצה. הכוונה ב- “כלי רחצה” היא למברשת ומשחת שיניים, תיק כלי רחצה טוב, פולידין, פלסטרים, אקמול/אופטלגין, סכין גילוח וקרם גילוח, דאודורנט/בושם, דוחה יתושים, קרם הגנה מהשמש, תחבושות היגייניות לנשים, סבון, שמפו, וכן הלאה. בנוסף, יש להביא כמובן מגבת, ביגוד תחתון, ביגוד עליון קצר, ארוך, דקה ועבה בהתאם לעונת השנה ולמספר ימי הפרויקט, כובע שנותן כמה שיותר הגנה מהשמש, כובע גרב/חםצוואר בהתאם לעונה, וכן נעלי הליכה טובות וסנדלים.

במידה ומדובר במסלול ייחודי, כגון אקסטרים או מיטיבי לכת, יש לשים יותר את הדגש על מה שילווה אתכם במסלולים. כך למשל, שימו יותר דגש על תיק גב עם תמיכה אורתופדית, בעל נפח מעט יותר גדול, בעל עמידת בפני רטיבות ו/או כיסוי גשם (בהתאם לעונת השנה), עם חלוקת תאים טובה. כמו כן, הביאו אתכם נעליים טובות וסנדלים בעלות אחיזה חזקה בקרקע, ויהיה נחמד מאוד גם לצרף פק”ל קפה (באתר שלנו ניתן לקנות ערכות קפה מוכנות וקומפקטיות מכמה סוגים). מעבר לכך, בכל המסלולים של תגלית תמיד כדאי שיהיו לכם פריטים בסיסיים כגון פנס וסוללות, הטלפון הנייד שלכם ומטען הולם (תוכלו לטעון בנקודות הלינה), מצלמה טובה אם הסמארטפון אינו מספיק לכם, אולר או לדרמן למקרה הצורך.

 

דרך האתר שלנו תוכלו להזמין בקלות ובמהירות ציוד מגוון למסעות של פרויקט תגלית. לפרטים נוספים וקבלת ייעוץ מקצועי בנושא הנכם מוזמנים לפנות אל טרקמרקט ב- 050-5729587.

 

 

שיתוף:

התייעצות?
לשירותכם בוואטסאפ >>

פוסטים נוספים:

רשימת ציוד לקמפינג לדוגמא

יוצאים לקמפינג? חושבים על הציוד שצריך לקחת וקצת התבלבלתם? אם כן, בשורות הבאות נביא עבור קמפינג רשימת ציוד מלאה. חלק מהציוד כמו אוהלים, מחצלות, פנסים,

המלצות עבור רשימת ציוד לים

יוצאים לים? רוצים להעביר עליו כמה שעות או אפילו כמה לילות? אם כן, הציוד שתיקחו אתכם יכול לעשות את כל ההבדל. בשורות הבאות נביא כמה

רשימת ציוד לטרק

מתכננים את הטיול הגדול ורוצים לצאת לטרקים בנפאל, בפרו או בניו זילנד? הקורונה טרפה לכם את הקלפים והחלטתם “להתפשר” על שביל ישראל? אם כן, חשוב