משלוח חינם לנקודת איסוף בהזמנות מעל ₪199

10 סניפים בפריסה ארצית – בואו לבקר

משלוח חינם בהזמנות מעל ₪199

10 סניפים בפריסה ארצית – בואו לבקר

מזרון שטח מומלץ מתקפל או מתנפח

תגיות: ,

באתר של טרקמרקט תוכלו למצוא מגוון רחב של מזרונים ומחצלות, למשל מזרן יוגה, מזרן שטח מתנפח זוגי, משאבות רגל לניפוח, פאץ’ תיקונים, ספות מתנפחות ומחצלות בשלל גדלים ודוגמאות. אכן, ציוד הלינה הוא מהפריטים הבסיסיים שכל מטייל או משפחה היוצאים לשטח חייבים לקחת עימם, ובשורות הבאות נביא מידע תמציתי וכמה המלצות בנושא.

 

אתגרי השינה בשטח

אין כמו להעביר לילה תחת חופת הכוכבים, שנראים הרבה יותר זוהרים ככל שאנו מתרחקים מאזורים מיושבים. לצידנו הבהוב להבות המדורה, קולות צרצרים ברקע, רחש הגלים או פכפוך המים, או דממת המדבר המהפנטת. אבל יש לטבע גם מחיר: אנחנו רחוקים קילומטרים רבים מהמיטה המפנקת שלנו עם המזרן האורטופדי והמפנק, וגם רחוקים מהרצפה הישרה. במקומה יש במקרה הטוב חול רך, ובמקרה האחר יהיו אבנים קטנות עד גדולות, בלוטים וקוצים, שעלולים לגרום לנו להתהפך מצד לצד. ועוד לא דיברנו על האדמה הקרה עם טמפרטורות שצונחות בלילה.

לכן, אם אתם יוצאים לטיול משפחתי או עם חברים ברכבים, כדאי מאוד לקחת מחצלות שישמשו בשעות היום לשהייה בזולה, ובשעות הלילה תפרסו אותן מתחת לאוהלים ותקבלו שכבת בידוד טובה. בנוסף, כדאי לקנות מזרון שטח מומלץ כפי שאנו מציעים באתר. מזרנים אלו יכולים להגיע בעוביים שונים, כאשר ההמלצה היא לבחור במזרן 4 ס”מ שמספק איזון טוב בין נוחות ובין קומפקטיות. מדובר במזרנים מתגלגלים שמספקים מענה הולם לשינה בשטח, וגם אחרי שחוזרים מהטיול אפשר בהחלט להשתמש בהם לצרכי אירוח של חברים ובני משפחה שבאים לישון אצלכם בבית. את המזרן ניתן לגלגל ולהכניס לתא המטען של הרכב בעת הנסיעה לשטח, וגם ניתן לפרוס אותו במלואו או לחצי כדי להניח בבגאז’ או על גג הרכב עם שאר הציוד המאובטח.

 

ומה עם מזרונים מתנפחים?

המזרנים המתנפחים בהחלט תפסו עם השנים מקום של כבוד ואנשים רבים מעדיפים אותם. נכון שמזרון ספוג מעניק שכבת בידוד טובה מאבנים ומקור האדמה, אבל מזרן אוויר נותן בידוד תרמי אפילו יותר טוב, וחלק גדול מהמטיילים גם אומרים שהוא יותר נוח. יחד עם זאת, הדעות חלוקות: יש אנשים שלא מחבבים במיוחד את מזרוני האוויר ובסופו של יום זהו עניין של העדפה והרגשה אישית.

יחד עם זאת, אין חולק על כך שמזרונים מתנפחים יכולים לתת מענה יותר אידיאלי עבור מי שיוצא לטיול רק עם תיק על הגב. למשל, מזרן שטח מתנפח יחיד כפי שאנו מציעים הינו קומפקטי במיוחד, עם מידות של 13 על 13 על 30 בלבד במצב מקופל, ואחרי הניפוח מגיע לגודל 185 על 60 על 10 ס”מ. בנוסף, המזרן עצמו מגיע עם משאבת רגל פנימית מובנית וגם יש לו אפשרות לניפוח עם משאבה רגילה, וכך מקבלים מטיילים עצמאיים מענה מאוד קומפקטי ונוח, מבודד היטב, פשוט ומהיר לתפעול.

יחד עם זאת, בעוד שהמזרן הנ”ל עולה קצת יותר מ- 150 ₪ נכון להיום, ישנם פתרונות מצוינים אחרים למטיילים עם תיק על הגב בעלויות יותר נוחות. למשל, מזרן ביצים מתקפל עולה קצת יותר מ- 60 ₪ נכון להיום, ויש לו יכולת בידוד טובה מאוד. מדובר במזרן שטח עם קיפול אקורדיון שיש לו בליטות ושקעים בצורה של קרטון ביצים. המבנה המיוחד מאפשר קיפול קל, נוח וקומפקטי, בעוד הבליטות כולאות אוויר ומאפשרות להשיג יותר בידוד ממזרן דק – בדומה למה שמשיגים ממזרן יותר גדול.

 

להזמנות ופרטים נוספים

 מזרן שטח מומלץ וכן ראשי גזייה ואביזרי בישול אחרים, ניתן להזמין כבר עכשיו דרך האתר של חברתנו. לפרטים נוספים וקבלת ייעוץ מקצועי בנושא הנכם מוזמנים לפנות אל טרק מרקט ב- 050-5729587.

 

 

 

תגיות: ,

שיתוף:

התייעצות?
לשירותכם בוואטסאפ >>

פוסטים נוספים:

3 אנשים בטיול מדברי

רשימת ציוד תגלית – מה לוקחים?

עומדים להשתתף בפרויקט תגלית? מצטרפים לחוויה משמעותית בליווי יהודים המגיעים לטייל בארצנו ולהתאהב בה? אם כן, צפויים לכם כמה ימים של מפגשים מרתקים, לימוד וערך מוסף. בתוך כך, בוודאי תרצו לדעת מה לוקחים לימים אלו של טיולים העשויים להתפרס על פני כל רחבי הארץ. בהמשך המאמר תוכלו לראות רשימת ציוד לתגלית ולפני כן נביא מספר הערות על הנושא.

רשימת ציוד לקמפינג לדוגמא

יוצאים לקמפינג? חושבים על הציוד שצריך לקחת וקצת התבלבלתם? אם כן, בשורות הבאות נביא עבור קמפינג רשימת ציוד מלאה. חלק מהציוד כמו אוהלים, מחצלות, פנסים,

המלצות עבור רשימת ציוד לים

יוצאים לים? רוצים להעביר עליו כמה שעות או אפילו כמה לילות? אם כן, הציוד שתיקחו אתכם יכול לעשות את כל ההבדל. בשורות הבאות נביא כמה

רשימת ציוד לטרק

מתכננים את הטיול הגדול ורוצים לצאת לטרקים בנפאל, בפרו או בניו זילנד? הקורונה טרפה לכם את הקלפים והחלטתם “להתפשר” על שביל ישראל? אם כן, חשוב