משלוח חינם לנקודת איסוף בהזמנות מעל ₪199

10 סניפים בפריסה ארצית – בואו לבקר

משלוח חינם בהזמנות מעל ₪199

10 סניפים בפריסה ארצית – בואו לבקר

איך מודדים גודל מזוודה

תגיות:

כאשר אנו טסים לחו”ל אחד הפריטים הבסיסיים ביותר היא כמובן המזוודה. וכידוע, בשוק מוצעות מזוודות בקשת רחבה של סוגים, דגמים, גדלים ומחירים. בכל הקשור לגודל, הוא צריך לתת מענה לציוד שאתם לוקחים אתכם ובתוך כך צריך לתת את הדעת על נוחות הנסיעה, על העלייה למטוס ועוד. בנושא זה יעסוק המאמר הבא שיסביר בין היתר איך מודדים גודל מזוודה.

 

לקטלוג המזוודות שלנו לחצו כאן

 

למה בכלל למדוד את הגודל?

כאמור, מזוודות מגיעות בקשת רחבה של גדלים, החל ב- 19 אינץ’ ועד ל- 33 אינץ’ בדרך כלל. בבחירת ומדידת הגודל עלינו להביא בחשבון מספר פרמטרים, ובעיקר את כמות הציוד שאנו מתכוונים לקחת. כמות הציוד עצמה תלויה קודם כל במשך השהייה, שכן קיים הבדל משמעותית בין שהייה של יום או יומיים לבין חופשה של שבועיים ויותר מכך. בנוסף, עלינו לשאול האם המזוודה מיועדת לשמש רק אותנו, כלומר אדם אחד, או אולי מדובר בנסיעה של משפחה בהרכב מלא ואז תשמש מזוודה אחת גם ילד + מבוגר וכדומה.

מלבד זאת, גורם שבהחלט יכול להשפיע על גודל המזוודה הדרוש הוא מה שאנו מתכננים לעשות ביעד. למשל, יש הבדל בין נסיעת עסקים שאינה מצריכה ציוד מיוחד ומגוון, לבין נסיעה לחופשה הכוללת טיולים בטבע. מלבד זאת, יש נסיעות שבהן בגלל האקלים צריך מזוודה גדולה יותר, כלומר טיסה למקומות שבהם מזווג האוויר קר ולכן צריך לקחת יותר ביגוד חם שתופס מקום.

ולבסוף, בחירת גודל המזוודה גם חשובה לנושא הטיסה. אמנם בעיקרון אין מגבלה על גדלי המזוודות העולות לבטן המטוס, ובעיקר מדגישים את המשקלים, אך מי שרוצה לעלות עם המזוודה ביחד איתו על הטיסה ימצא שישנן מגבלות. למעשה, ניתן להעלות רק מזוודות טרולי כאשר כל חברה מפרסמת את המגבלות שלה מבחינת משקלים ומידות.

 

אז איך מודדים את הגודל?

ראשית, בעולם המזוודות נהוג להשתמש באינצ’ים, יחידת מידה שאנו הישראלים לא מאוד מכירים. אז למעשה, לשאלה איך מודדים גודל של מזוודה יש תשובה יותר מתמטית מאשר פיזית. אם אתם רוצים להבין ביחידות מידה שאתם מכירים מהו גודל המזוודה, כל שעליכם לעשות הוא להמיר את האינצ’ים בסנטימטרים, כאשר כל אינץ’ אחד שווה 2.54 סנטימטרים. בואו נראה דוגמא: מזוודה קטנה שאיתה אפשר לעלות על המטוס בגובה 19 אינץ’, תהיה למעשה בגובה 48 ס”מ. לעומת זאת, מזוודה ענקית בגובה 33 אינץ’ תהיה למעשה בגובה 85 ס”מ.

אבל כמה זה יוצא מבחינת הנפח? ובכן, אחרי שהבנתם איך להמיר מאינצ’ים לס”מ, עליכם פשוט להסתכל על המידות של הגובה , האורך והרוחב. כאן נכנסת לתמונה נוסחא פשוטה של מדידת נפח תיבה, והיא אומרת: נפח= אורך * רוחב * גובה. בואו נראה כמה דוגמאות דרך סט מזוודות המוצע באתר שלנו.

 

חישוב גודל מזוודה לדוגמא

למען הדוגמא ניקח את סט מזוודות הפרימיום Ricardo Santa Cruz Wave המורכב מ- 3 מזוודות בגדלים שונים כדי לתת מענה לכל צורך. המזוודה הקטנה בסט, שהיא מזוודת 20 אינץ’, מגיעה במידות 56.5X36X24 ס”מ. אם תכפילו את המידות תקבלו 48,000 בקירוב, וכעת רק נשאר לחלק באלף כדי לקבל 48 ליטרים. המזוודה הבינונית של הסט היא בגודל 24 אינץ’ ובמידת 28X44.5X66, כך שאם נכפיל הכל נקבל כ- 82,000 ואז מחלקים ב- 1,000 ומקבלים את הנפח 82 ליטרים. ולבסוף, המזוודה הגדולה ביותר בסט בגודל 28 אינץ’ היא במידות 51X32.5X57.5, שאם מכפילים אותן זו בזו מקבלים כ- 95,000 ואחרי החלוקה באלף מגיעים ל- 95 ליטרים.

 

לפרטים נוספים וקבלת ייעוץ מקצועי בנושא הנכם מוזמנים לפנות אל טרקמרקט ב- 050-5729587.

 

 

 

 

תגיות:

שיתוף:

התייעצות?
לשירותכם בוואטסאפ >>

פוסטים נוספים:

3 אנשים בטיול מדברי

רשימת ציוד תגלית – מה לוקחים?

עומדים להשתתף בפרויקט תגלית? מצטרפים לחוויה משמעותית בליווי יהודים המגיעים לטייל בארצנו ולהתאהב בה? אם כן, צפויים לכם כמה ימים של מפגשים מרתקים, לימוד וערך מוסף. בתוך כך, בוודאי תרצו לדעת מה לוקחים לימים אלו של טיולים העשויים להתפרס על פני כל רחבי הארץ. בהמשך המאמר תוכלו לראות רשימת ציוד לתגלית ולפני כן נביא מספר הערות על הנושא.

רשימת ציוד לקמפינג לדוגמא

יוצאים לקמפינג? חושבים על הציוד שצריך לקחת וקצת התבלבלתם? אם כן, בשורות הבאות נביא עבור קמפינג רשימת ציוד מלאה. חלק מהציוד כמו אוהלים, מחצלות, פנסים,

המלצות עבור רשימת ציוד לים

יוצאים לים? רוצים להעביר עליו כמה שעות או אפילו כמה לילות? אם כן, הציוד שתיקחו אתכם יכול לעשות את כל ההבדל. בשורות הבאות נביא כמה

רשימת ציוד לטרק

מתכננים את הטיול הגדול ורוצים לצאת לטרקים בנפאל, בפרו או בניו זילנד? הקורונה טרפה לכם את הקלפים והחלטתם “להתפשר” על שביל ישראל? אם כן, חשוב