משלוח חינם לנקודת איסוף בהזמנות מעל ₪199

10 סניפים בפריסה ארצית – בואו לבקר

משלוח חינם בהזמנות מעל ₪199

10 סניפים בפריסה ארצית – בואו לבקר

כירת גז ניידת מומלצת וראשי גזיה קומפקטיים

תגיות: ,

באתר טרקמרקט מחכה לכם מגוון רחב של אביזרי בישול ופק”לי קפה. בין היתר, תוכלו להזמין מאיתנו אבני אש, פויקה, צלחות וכוסות נירוסטה, מיכלי גז בהברגה ו- “גזנע” בנפחים שונים, תיקי פק”ל קפה שלמים ומוכנים, מגני רוח לגזיות ועוד. על המוצרים היותר מבוקשים ובסיסיים נמנות כירות גז ולצידן גם ראשי גזיה, ובאלו יעסוק המאמר הבא.

 

אמצעי בסיסי לבישול בשטח

עם כל הכבוד להנאה שבשהייה בטבע – “אם אין לחם אין תורה”, או אם תרצו – “הצבא צועד על קיבתו”. אכן, גופנו זקוק לאנרגיה שבמאכלים, ובוודאי שבעת השהייה בטבע אנו מוציאים הרבה אנרגיות אפילו על פעולות פשוטות שבבית כמעט לא צריך לזוז בשבילן. את הצורך הזה של הגוף וגם את הצורך של הנפש בפינוק והנאה, מספקים דרך הכנת משקאות חמים וארוחות, כל אחד לפי טעמו והעדפותיו – קפה או תה, אורז או פסטה, דייסת קוואקר וכן הלאה. ולשם כך צריך כמובן אמצעי חימום.

כירות הגז הניידות נכנסו אל השוק לפני כשני עשורים והיוו מוצר חדש. עד אז, כולנו הכרנו והסתפקנו בגזיות הסטנדרטיות, כלומר בראשי הגזיה הרגילים שאליהם התחברו הבלונים בניקוב או בהברגה. גם היום הגזיות הללו מהוות ציוד פופולארי שמעניק מענה מצוין. יחד עם זאת, מה שנתנו כירות הגז הניידות הוא יותר יציבות. בעוד שבלון הגז אינו עומד בצורה מאוד יציבה על שטח שאינו מרוצף או ישר, הרי שלכירת הגז יש תחתית יותר רחבה וישרה, שבהחלט יכולה להיות יציבה גם בשטחים יותר מאתגרים.

בנוסף, הכירות הללו מאוד פשוטות לתפעול באמצעות כפתור שמעליו ציור ברור, המאפשר לקבוע את גובה הלהבה המדויק. הן גם יותר בטיחותיות בזכות מנגנון עם ידית המחברת ומנתקת את המיכל מהצינור. כך, כאשר מסיימים להשתמש בכירה מנתקים את החיבור עם הידית הקטנה, ואין צורך להוציא את המיכל מתוך התא. כך, גם אם איזה ילד יסובב במקרה את כפתור ההדלקה הכירה לא תידלק. וכאשר רוצים לבשל שוב קפה או ארוחה רק צריך ללחוץ את ידית המנגנון למטה עד לחיבור, ולסובב את כפתור ההדלקה. הבטיחות של הכירה ניכרת גם בתא האחסון הייעודי לבלון, העשוי ממתכת חזקה, כך שאפילו בעת פיצוץ חס וחלילה יש מעטפת הגנה חזקה המונעת ככל האפשר פגיעות – מה שאין כמובן בגזיה רגילה.

 

סוגים שונים של כירות וראשי גזיה

דרך האתר שלנו תוכלו להזמין כירת גז ניידת מומלצת שהינה נוחה מאוד לשימוש, יציבה ובטוחה, ומוצעת במחיר נוח במיוחד. הכירה מתאימה לבלון המאורך מסוג “גזנע” בנפח 227 גרם, שאותו תוכלו לרכוש מאיתנו בנפרד בכל כמות מבוקשת. יחד עם זאת, ראוי לציין כי כירת גז ניידת מצוינת  לקמפינג משפחתי, עם חברים ולאנשים העובדים בשטח, אבל אינה תמיד הבחירה המועדפת או הנכונה ביותר לכל מטייל. ישנם מוצרים אחרים המציעים יתרונות משלהם.

 

כך למשל, אם אתם יוצאים לטיול עם התיק על הגב, כירת גז ניידת איננה המוצר הנכון בשבילכם. מה שייתן מענה הוא למשל ראש גזייה ספיידר אלפיני IceBridge Infernoשהינו מצוין להרתחה ובישול מהיר מאוד בכל תנאי שטח, עם יכולת הרתחה של ליטר מים ב- 3.5 דקות בלבד. ראש הגזיה מגיע עם רגליים נפתחות התורמות ליציבות ומסייעות להפחית את השפעת הרוח, כאשר את הצינורית שלו מחברים ישירות לבלון מתברג. דוגמא נוספת מהווה ראש ראש גזייה מתברג IceBridge Blaze, המוצע במחיר עוד יותר נוח והינו קומפקטי מאוד ואידיאלי למחנאות, עם להבה רבת עוצמה ומרוכזת.

 

להזמנות ופרטים נוספים

 כירת גז ניידת מומלצת וכן ראשי גזייה ואביזרי בישול אחרים, ניתן להזמין כבר עכשיו דרך האתר של חברתנו. לפרטים נוספים וקבלת ייעוץ מקצועי בנושא הנכם מוזמנים לפנות אל טרק מרקט ב- 050-5729587.

 

 

 

תגיות: ,

שיתוף:

התייעצות?
לשירותכם בוואטסאפ >>

פוסטים נוספים:

3 אנשים בטיול מדברי

רשימת ציוד תגלית – מה לוקחים?

עומדים להשתתף בפרויקט תגלית? מצטרפים לחוויה משמעותית בליווי יהודים המגיעים לטייל בארצנו ולהתאהב בה? אם כן, צפויים לכם כמה ימים של מפגשים מרתקים, לימוד וערך מוסף. בתוך כך, בוודאי תרצו לדעת מה לוקחים לימים אלו של טיולים העשויים להתפרס על פני כל רחבי הארץ. בהמשך המאמר תוכלו לראות רשימת ציוד לתגלית ולפני כן נביא מספר הערות על הנושא.

רשימת ציוד לקמפינג לדוגמא

יוצאים לקמפינג? חושבים על הציוד שצריך לקחת וקצת התבלבלתם? אם כן, בשורות הבאות נביא עבור קמפינג רשימת ציוד מלאה. חלק מהציוד כמו אוהלים, מחצלות, פנסים,

המלצות עבור רשימת ציוד לים

יוצאים לים? רוצים להעביר עליו כמה שעות או אפילו כמה לילות? אם כן, הציוד שתיקחו אתכם יכול לעשות את כל ההבדל. בשורות הבאות נביא כמה

רשימת ציוד לטרק

מתכננים את הטיול הגדול ורוצים לצאת לטרקים בנפאל, בפרו או בניו זילנד? הקורונה טרפה לכם את הקלפים והחלטתם “להתפשר” על שביל ישראל? אם כן, חשוב