משלוח חינם לנקודת איסוף בהזמנות מעל ₪199

10 סניפים בפריסה ארצית – בואו לבקר

משלוח חינם בהזמנות מעל ₪199

10 סניפים בפריסה ארצית – בואו לבקר

מה להכניס בתוך רשימת ציוד לטיול שטח

תרמיל 3F Qidian 40+16L

אם אתם מתכננים טיול שטח, למשל לאורך שביל ישראל, חשוב מאוד שתצטיידו היטב. רשימת ציוד לטיול שטח מורכבת משורה ארוכה של פריטים שעשויים להתגלות כנחוצים מאוד במצבים שונים, החל באוהל ועד לדוחה יתושים. לפניכם כמה המלצות עבור ציוד לטיול שטח שחייבים לקחת.

 

הנעלה וביגוד

בהתאם לשטח והאתגר, ובהתאם לתנאים נוספים (אקלים, גשמים, נחלים וכדומה), עליכם לקחת נעליים ו/או סנדלים הולמות. כך למשל, אם מדובר בטיול הכולל אתגרים בדרגה גבוהה ואם אתם מתכוונים לקחת משקל כבד יחסית על הגב, כדאי לקנות נעליים עם שמאפשרות לשמור על רגליים יציבות, יבשות ומאווררות גם בקור וברטיבות. כמו כן, תנו עדיפות לנעליים עם בולם PU בעל דחיסות כפולה, ועם סוליה כמו VIBRAM הנותנת אחיזה מצוינת בתנאי שטח שונים. ואם אתם מוסיפים סנדלים, תנו עדיפות לכאלו שיש להם מערכת רצועות חזקה המחזיקה היטב את הרגל, שמתאימים גם להליכה במים, שנותנים יציבות טובה עם אחיזת שטח מצוינת.

עוד בתחום ההנעלה והביגוד ניתן לציין את הגרביים (עדיפות לגרבי טיול מנדפות שמשחררות את הלחות מכף הרגל ומונעות שפשפות ושאר בעיות), וכן חולצה תרמית, מכנס תרמי, מכנסי דגמ”ח עמידות עם גומי וכמה כיסים, מעיל גשם, צעיף, סווטשירט, מכנסיים קצרים, בוקסר/תחתונים, כפפות, כובע גרב או חם צוואר.

 

לשתות ולאכול

רשימת ציוד לטיול שטח חייבת לכלול פריטים שיאפשרו לכם לשתות ולסעוד, לקבל אנרגיות ולהמשיך הלאה עם חיוך על הפנים. ראשית, יש לדאוג לגזיה עם מיכל בהתאם לצרכים ולאופי הטיול. למשל, אם אתם יוצאים לטיול רכוב תוכלו ללכת על בלון גז של 2.5 או 5 ק”ג שיאפשר לבשל לכל אורך הטיול כל סוג של ארוחה. מאידך, אם הטיול הוא עם תיק על הגב יש להצטייד בראש גזיה קטן עם מיכל של 100, 230, 500 גרם וכדומה. כמו כן, להשלמת ערכת הקפה יש להביא פינג’ן, כוסות, כפית, סוכר, תיונים וכמובן קפה. אל תשכחו גם סירים ומחבתות בהתאם לצורך, צלחת וקערית, צידנית בהתאם לאופי הטיול, קרש חיתוך, אולר טוב, סקוץ’ לניקוי כלים וסבון אקולוגי, סכו”ם אם אין באולר, מצית, פחיות שימורים, חטיפי אנרגיה, פירות יבשים, פיצוחים, חבילת פסטה, חבילת אורז וכן הלאה.

 

בריאות והיגיינה

כאשר חושבים על ציוד לטיול שטח יש לשים דגש מיוחד על כל צרכי הבריאות וההיגיינה. כך למשל, ברשימה חייב להיות כובע איכותי (עדיף לגיונרים או אוסטרלי שנותן מקסימום הגנה), מקל הליכה, פלסטרים, יוד, דוחה יתושים, קרם להגנה מפני השמש, כדורים לכאב ראש וכל תרופה שאתם נוטלים בקביעות. אל תשכחו גם ניירות טואלט או מגבונים, מגבת, סבון ושמפו, מברשות ומשחת שיניים, ודאודורנט.

 

תיקים ומארזים

תיקים ומארזים מהווים עולם ומלואו, וטוב תעשו אם תתאימו את התיק לאופי הטיול. כך למשל, כשאתם עורכים את רשימת הציוד שאלו את עצמכם, האם תזדקקו לתיק גב טוב שיכיל בנוחות את הציוד שאתם לוקחים? או אולי הטיול מבוסס בכלל על רכבים ותוכלו ללכת על תיקים בנפח פחות גדול, עם פחות דגש על מערכת גב אורתופדית ורצועות נוחות לכתפיים ולמותניים? בכל מקרה, שימו לב שיש בשוק לא רק הרבה מאוד תיקים אלא גם מארזים וציוד נלווה, למשל ערכות פק”ל קפה בשלל סוגים ועיצובים, תיקים קטנים לכלי רחצה, תיקים המגיעים עם שקית שתייה, תיק עזרה ראשונה, תיק צד, תיק ציוד אטום למים, ועד לתיקי ציוד ענקיים הנישאים על גבי רכבים.

 

דרך האתר שלנו תוכלו להזמין בקלות ובמהירות ציוד לטיול שטח במחירים הוגנים. לפרטים נוספים וקבלת ייעוץ מקצועי בנושא הנכם מוזמנים לפנות אל טרקמרקט ב- 050-5729587.

 

 

שיתוף:

התייעצות?
לשירותכם בוואטסאפ >>

פוסטים נוספים:

3 אנשים בטיול מדברי

רשימת ציוד תגלית – מה לוקחים?

עומדים להשתתף בפרויקט תגלית? מצטרפים לחוויה משמעותית בליווי יהודים המגיעים לטייל בארצנו ולהתאהב בה? אם כן, צפויים לכם כמה ימים של מפגשים מרתקים, לימוד וערך מוסף. בתוך כך, בוודאי תרצו לדעת מה לוקחים לימים אלו של טיולים העשויים להתפרס על פני כל רחבי הארץ. בהמשך המאמר תוכלו לראות רשימת ציוד לתגלית ולפני כן נביא מספר הערות על הנושא.

רשימת ציוד לקמפינג לדוגמא

יוצאים לקמפינג? חושבים על הציוד שצריך לקחת וקצת התבלבלתם? אם כן, בשורות הבאות נביא עבור קמפינג רשימת ציוד מלאה. חלק מהציוד כמו אוהלים, מחצלות, פנסים,

המלצות עבור רשימת ציוד לים

יוצאים לים? רוצים להעביר עליו כמה שעות או אפילו כמה לילות? אם כן, הציוד שתיקחו אתכם יכול לעשות את כל ההבדל. בשורות הבאות נביא כמה

רשימת ציוד לטרק

מתכננים את הטיול הגדול ורוצים לצאת לטרקים בנפאל, בפרו או בניו זילנד? הקורונה טרפה לכם את הקלפים והחלטתם “להתפשר” על שביל ישראל? אם כן, חשוב