משלוח חינם לנקודת איסוף בהזמנות מעל ₪199

10 סניפים בפריסה ארצית – בואו לבקר

משלוח חינם בהזמנות מעל ₪199

10 סניפים בפריסה ארצית – בואו לבקר

מקלות הליכה מומלצים

מקלות הליכה מומלצים – טיפים לבחירת מקל הליכה
תגיות: ,

 

מקל הליכה הוא כלי עזר משמעותי עבור מטיילים בטבע ואנשים שזקוקים לתמיכה ולמשענת בעת ההליכה. מקל או מוט הליכה מסייע רבות להפחתת העומס על השרירים ועל השלד. בכך הוא גם תורם לייצוב הגוף במהלך צעידה ממושכת, בעיקר אם מדובר בתוואי שטח משופע. 

אם אתם תוהים איזה מקלות הליכה מומלצים, כדאי לדעת שלכל מקל הליכה יש יתרונות וחסרונות ביחס לאחרים. על כן, כדאי מראש שתגדירו לעצמכם מהם הפרמטרים החשובים לכם ביותר בבחירת המקל – יציבות מרבית, אחיזה נוחה, קומפקטיות או אחסון? כך תוכלו לבחור את מקל ההליכה הטוב ביותר עבורכם.

לרכישת מקלות הליכה – לחצו כאן

מקל הליכה מתכוונן

שוק מקלות ההליכה בקרב מטיילים ברחבי העולם נמצא בעלייה משמעותית, ומהווה נתח נכבד משוק הציוד לטיולים. אם אתם מתכננים טיול ממושך בטבע או טרקים, כדאי מאוד להצטייד במקל הליכה המיועד בדיוק למטרות אלה. בבחירת מקל ראשית יש לתאים את המקל לגובה שלכם. אורך המקל הנכון עבורכם יהיה כאשר באחיזת המקל נוצרת זווית של 90 מעלות במרפק. כמו כן, חשוב מאוד שהמקל יהיה בעל מספר מפרקים, על מנת שתוכלו לכוונן אותו בהתאם לתוואי השטח וכאשר עם נעזרים בו בשיפועים.

מקל הליכה טלסקופי

בין אם אתם זקוקים למקל עבור טיולים וטרקים בטבע, ובין אם כציוד שיקומי או סיעודי, חשוב לבחור מקל הליכה שיעניק לכם יציבות מרבית. מקל הליכה מומלץ יהיה כזה שיהיה מותאם לפרופורציות ולמשקל הגוף בצורה אופטימלית. למטרה זו מומלץ לבחור מקל הליכה טלסקופי, המשלב בתחתית קפיץ בולם זעזועים, ומיועדים להעניק יציבות מרבית בתנאי שטח מורכבים ועבור אנשים עם בעיות בהליכה.

מקל הליכה עם רצועות מתכווננות

כאשר בוחרים מקל הליכה מומלץ יש לוודא שהאחיזה במקל היא אופטימלית ונוחה עבורכם. ישנם סוגים שונים של אחיזה במקל הליכה, למשל משענת או ידית. כדאי לדעת שאחת האופציות המומלצות ביותר למקל הליכה לטיולים היא מקל בעל רצועות מתכווננות לידיים. כך תוכלו לייצב את עצמכם בתוואי שטח מורכב ומאתגר, ללא חשש שהמקל יישמט לכם מן היד או שתאבדו את האחיזה בו.

מקל הליכה מתקפל

נוסף ליציבות ולאחיזה הנוחה, חשוב לשקול גם אם אתם זקוקים למקל הליכה מתקפל. אם חשוב לכם לשאת את המקל בקלות ובנוחות בכל יציאה מהבית, או שייכנס בקלות לתיק בנסיעות, מומלץ לשקול מקל מתכוונן וקל משקל במיוחד. מקלות הליכה מומלצים יהיו מחומרים קלים ככל האפשר, גם על מנת להקל על נשיאתם הממושכת ולא להעמיס על הידיים, הגב והצוואר בעת ההליכה, וגם על מנת לארוז אותם בקלות ובנוחות בתיק. מומלץ לבחור מקל הליכה שעשוי מאלומיניום, או מקל קרבון קל משקל, כמו גם מקל הליכה מתקפל וקומפקטי במיוחד, המאפשר אחסון נוח בתרמיל או בתיק גב.

מחפשים מקל הליכה מומלץ?

בטרק מרקט תוכלו למצוא מגוון מקלות הליכה מומלצים לצעירים ולמבוגרים. צוות המומחים שלנו ישמח לסייע לכם בבחירת המקל הטוב ביותר עבורכם, תוך התאמתו לצרכים הספציפיים שלכם ולמטרת השימוש. לפרטים נוספים ולקבלת ייעוץ מקצועי לבחירת מקל ההליכה הנכון עבורכם פנו לצוות המומחים שלנו בטלפון: 050-5729587, באתר או במייל: info@trekmarket.co.il.

תגיות: ,

שיתוף:

התייעצות?
לשירותכם בוואטסאפ >>

פוסטים נוספים:

3 אנשים בטיול מדברי

רשימת ציוד תגלית – מה לוקחים?

עומדים להשתתף בפרויקט תגלית? מצטרפים לחוויה משמעותית בליווי יהודים המגיעים לטייל בארצנו ולהתאהב בה? אם כן, צפויים לכם כמה ימים של מפגשים מרתקים, לימוד וערך מוסף. בתוך כך, בוודאי תרצו לדעת מה לוקחים לימים אלו של טיולים העשויים להתפרס על פני כל רחבי הארץ. בהמשך המאמר תוכלו לראות רשימת ציוד לתגלית ולפני כן נביא מספר הערות על הנושא.

רשימת ציוד לקמפינג לדוגמא

יוצאים לקמפינג? חושבים על הציוד שצריך לקחת וקצת התבלבלתם? אם כן, בשורות הבאות נביא עבור קמפינג רשימת ציוד מלאה. חלק מהציוד כמו אוהלים, מחצלות, פנסים,

המלצות עבור רשימת ציוד לים

יוצאים לים? רוצים להעביר עליו כמה שעות או אפילו כמה לילות? אם כן, הציוד שתיקחו אתכם יכול לעשות את כל ההבדל. בשורות הבאות נביא כמה

רשימת ציוד לטרק

מתכננים את הטיול הגדול ורוצים לצאת לטרקים בנפאל, בפרו או בניו זילנד? הקורונה טרפה לכם את הקלפים והחלטתם “להתפשר” על שביל ישראל? אם כן, חשוב