משלוח חינם לנקודת איסוף בהזמנות מעל ₪199

10 סניפים בפריסה ארצית – בואו לבקר

משלוח חינם בהזמנות מעל ₪199

10 סניפים בפריסה ארצית – בואו לבקר

מה כותבים ברשימת ציוד למנגל?

אנו הישראלים אוהבים שני דברים: טבע, ועל האש. מזל שהשניים הולכים ביחד! אכן, במקומות רבים ברחבי ישראל, החל בכנרת ועד לאילת, תוכלו לראות מדי סוף שבוע ובוודאי ביום העצמאות, המון מנגליסטים עומדים ומנפנפים. אז אם גם אתם עומדים לצאת למנגל בקרוב, כדאי שתכינו רשימת ציוד לעל האש שתאפשר לכם ליהנות בלי דאגה וטרדות עם החברים והמשפחה.

 

מה צריך להכניס ברשימת ציוד למנגל?

קודם כל, רשימת ציוד למנגל צריכה לכלול מנגל. כפי שתראו באתר שלנו, אנו מציעים דגמים שונים של מנגל העשוי מפלדת אל חלד, כלומר כזה שאפילו אם יעמוד בגשם ואפילו אם תשטפו אותו – הוא לא יחליד. מדובר גם במנגל שאין בעיה לקחת אותו אתכם לטיול או בילוי בשטח, כי יש לו רגליים מתקפלות שהופכות אותו לקומפקטי והוא נכנס לכל תא מטען.

הדבר השני שצריך לקחת הוא כמובן גחלים וחומר הדלקה, נפנף והמהדרין בוודאי ירצו גם כפפות חסינות לאש. מעבר לכך, ישנן אפשרויות רבות מבחינת הכלים למנגל שיכולים לעשות את כל ההבדל בחוויית הצלייה. למשל, כדאי מאוד להכניס לרשימה (ואם אין לכם – לקנות) מזלג ברביקיו ארוך שניתן לנעוץ אותו ממרחק בטוח בבשרים. באותו האופן, כדאי שיהיה מלקחיים עבור בטיחות הצלייה ולצורך הגשת בשרים, דגים, ירקות וכדומה. זאת בנוסף למלחייה, פלפלייה, הופכן, ולא לשכוח גם מברשת נירוסטה לניקוי המנגל בתום העבודה. אל הרשימה יש להוסיף גם ניירות כסף, שקיות אשפה, שיפודים, סכין לחיתוך בשר וניירות מגבת.

בתוך רשימת ציוד לעל האש חשוב מאוד שיהיה גם שולחן מתקפל שעליו תוכלו להעמיד את הצלחות, הכוסות, הסכו”ם, הבקבוקים וכן הלאה. לא יזיק אם תיקחו גם מפה לשולחן. גם את פק”ל הקפה לא כדאי לשכוח, ובאתר שלנו תוכלו למצוא מארזים שונים של פק”לים מוכנים כך שלא תצטרכו לדאוג לכל פריט ופריט. כן, בזמן שהבשרים, הדגים, העופות והירקות נצלים, נחמד להעביר את הזמן על כוס קפה, ולכן כדאי גם לדאוג לציוד נלווה. למשל, שווה לקחת אתכם ערסל, שמשייה, צילייה, מחצלות, כסאות נוח, משחקים לילדים להעברת הזמן, גיטרה, שמיכות, כריות, כובעים וכן הלאה.

ובכל מקרה, כאשר אתם יוצאים לשהייה מחוץ לבית תמיד חשוב שיהיו אתכם מי שתייה. במיוחד לימים החמים כדאי להכניס לרשימת הציוד קולר בנפח מספיק למספר בני המשפחה וכל מי שמגיע למנגל, שישמור על המים קרירים ומרעננים. וכמובן, אסור לשכוח את הצידנית שתשמור על הבשרים, הירקות, המשקאות הקלים וכל מוצר מזון אחר שרוצים להגיש קריר, ולשמור מפני השמש, חום וקלקול.

 

בגזרת האוכל…

רשימת ציוד למנגל כוללת כמובן את כל מה שאתם ושאר המשתתפים אוהבים לאכול. כך למשל, בגזרת הבשרים ניתן לציין את הסטייקים לפי העדפות, המבורגרים קפואים, קבבים, פרגיות, כנפיים, וכדומה. בגזרת הסלטים נציין כמובן את החומוס והטחינה, חצילים עם טחינה ובמיונז, מטבוחה, סחוג וגם שימורים כמו תירס, חמוצים, אננס לקינוח, זיתים וכדומה. כדאי גם לקחת שמן זית וירקות לסלט ולצלייה על המנגל, החל בבצל ושום ועד לתירס, חציל, עגבניות, גמבה ופלפל חריף. ולבסוף, לא נשכח את הפיתות, הפירות, הקינוחים (עוגה קנויה או מוכנה), משקאות קלים ותוססים, בירות וכדומה.

 

לחובבי הבישול בשטח

אין כמו ארוחה טובה בשטח, ומי שאוהב לטייל גם יודע שאי אפשר בלעדיה. אם כבר דיברנו על רשימת ציוד למנגל כדאי להזכיר שציוד הבישול בשטח הוא עולם ומלואו של אפשרויות. כך למשל, באתר שלנו תוכלו למצוא סט סירי בישול לשלושה או לארבעה אנשים, תיק ייעודי עבור תבלינים, קומקום נייד, כוס נירוסטה גדולה עם דופן כפולה, כוס נירוסטה מתקפלת, סט של ארבע כוסות במארז, כף-מזלג וכף מתקפלת לטיולים.

בנוסף, בתחום כלי וציוד הבישול תוכלו להזמין מאיתנו כירת גז רגילה או ניידת, מגן רוח לגזיה, אבן אש, מיכלי גז נפחים שונים, צלחות נירוסטה, קומקומים, ראשי כירה שונים, ועוד.

 

כאמור, דרך האתר שלנו תוכלו להזמין בקלות ובמהירות ציוד מגוון למנגל. לפרטים נוספים וקבלת ייעוץ מקצועי בנושא הנכם מוזמנים לפנות אל טרק מרקט ב- 050-5729587.

 

 

 

שיתוף:

התייעצות?
לשירותכם בוואטסאפ >>

פוסטים נוספים:

3 אנשים בטיול מדברי

רשימת ציוד תגלית – מה לוקחים?

עומדים להשתתף בפרויקט תגלית? מצטרפים לחוויה משמעותית בליווי יהודים המגיעים לטייל בארצנו ולהתאהב בה? אם כן, צפויים לכם כמה ימים של מפגשים מרתקים, לימוד וערך מוסף. בתוך כך, בוודאי תרצו לדעת מה לוקחים לימים אלו של טיולים העשויים להתפרס על פני כל רחבי הארץ. בהמשך המאמר תוכלו לראות רשימת ציוד לתגלית ולפני כן נביא מספר הערות על הנושא.

רשימת ציוד לקמפינג לדוגמא

יוצאים לקמפינג? חושבים על הציוד שצריך לקחת וקצת התבלבלתם? אם כן, בשורות הבאות נביא עבור קמפינג רשימת ציוד מלאה. חלק מהציוד כמו אוהלים, מחצלות, פנסים,

המלצות עבור רשימת ציוד לים

יוצאים לים? רוצים להעביר עליו כמה שעות או אפילו כמה לילות? אם כן, הציוד שתיקחו אתכם יכול לעשות את כל ההבדל. בשורות הבאות נביא כמה

רשימת ציוד לטרק

מתכננים את הטיול הגדול ורוצים לצאת לטרקים בנפאל, בפרו או בניו זילנד? הקורונה טרפה לכם את הקלפים והחלטתם “להתפשר” על שביל ישראל? אם כן, חשוב