משלוח חינם לנקודת איסוף בהזמנות מעל ₪199

10 סניפים בפריסה ארצית – בואו לבקר

משלוח חינם בהזמנות מעל ₪199

10 סניפים בפריסה ארצית – בואו לבקר

חגורת כסף – על מה ולמה?

תגיות:

באתר טרקמרקט תוכלו למצוא מגוון רחב מאוד של ציוד ואביזרים לנסיעות, ביניהם תיקים ומזוודות, ארגוניות ומנעולים, משקלים דיגיטליים קומפקטיים ועוד. בין היתר, תוכלו להזמין דרך האתר חגורת כסף מומלצת, נוחה ועמידה, נעימה לנשיאה ואיכותית, לשמירה על הכסף והמסמכים החשובים ביותר שלכם. בשורות הבאות נביא מידע על חגורת כסף ונסביר את חשיבותה.

 

מה זה חגורת כסף

אם זו הפעם הראשונה שאתם שומעים על חגורת כסף ומתעניינים בקנייתה, נסביר שמדובר במוצר פשוט למדי. הכוונה היא למעשה למעין “תיק” או ליתר דיוק רצועת בד דקה ורחבה עם כיסים, הנסגרים על ידי רוכסנים. בחלק מחגורות הכסף יש כיס אחד או ברובן יש שניים או שלושה כיסים לצורך הפרדה בין כספים ומסמכים. מתוך החלק המרכזי עם הכיסים יוצאות שתי רצועות משני הצדדים, המתחברות באמצעות קליפס מפלסטיק. את גודל הרצועות ניתן לכוונן בהתאם למבנה הגוף כך שהן מקיפות את אזור המותניים, וכך חגורת הכסף יושבת צמוד אל הבטן שלכם או צמוד לגופיה מתחת לחולצה העליונה. מדובר באמת במור פשוט מאוד שעולה כמה עשרות שקלים בודדות, אך ככל שהוא פשוט ואלמנטארי כך הוא גם חשוב וחיוני.

 

מדוע צריך חגורת כסף

התפקיד של חגורת כסף הוא להבטיח את המסמכים החיוניים שלכם – דרכון, ויזה, שטרות וכדומה. העניין הוא שלא כולם מבינים מדוע בכלל צריך את החגורה, לכן נסביר שהמציאות כמטייל ותייר בחו”ל אינה דומה לזו של ישראל. אמנם, גם בישראל יש כייסים וגניבות, אבל כאשר אתם נוסעים לארץ זרה כל כייס מקצועי יודע לזהות בשתי שניות שאתם לא שייכים. אתם לבושים אחרת, העיניים שלכם מתרוצצות על פני המראות המפתיעים, אתם מוסחים, ולמעשה מהווים טרף קל.

יתר על כן, כל מי שטייל בדרום ומרכז אמריקה, בארצות המזרח הרחוק וכדומה – יודע היטב שרמת הצפיפות יכולה להיות גבוהה מאוד. אכן, במהלך הטיול תמצאו את עצמכם משוטטים בשווקים ובמעברי גבול, בתורים ובתחבורה ציבורית, כאשר מכל עבר תהיו מוקפים בערב רב של אנשים. גם תפיסת המרחב האישי שונה מאוד במדינות אחרות, ולא פעם תתחככו ותיצמדו לזרים שאינכם מכירים. זוהי הזדמנות מצוינת לכייסים, והם בהחלט מנצלים אותה. הכייס בוודאי ישמח לשים את ידו גם על השטרות הפחות גדולים והמטבעות שאתם נושאים בארנק או בתיק הצד, אבל “המכה” שלו מגיעה משטרות גדולים, מכרטיס אשראי או אפילו דרכון שיימכר בהמשך בשוק.

אם תשאלו חברים שחזרו מארצות מתפתחות הם בוודאי יספרו לכם ששיעור הגניבות גבוה בהרבה ממה שאתם מכירים בארץ. למעשה, עבור אנשים רבים זוהי פרנסה, ובהתאם לכך הרמה “המקצועית” גבוהה מאוד. דרך אגב, הדברים בהחלט יכולים להיות נכונים גם לגבי מדינות מפותחות, כי גם בגרמניה, בארה”ב, באוסטרליה או בכל מדינה אחרת יש מי שיזהה אתכם כתיירים וישמח לשים את היד על סכום, על כרטיס אשראי או מסמכים משמעותיים.

 

חגורת כסף היא הפתרון האידיאלי

חגורת כסף יושבת צמוד מאוד אל הגוף, ומומלץ שתהיה מתחת לחולצה ולא חשופה לעיני כל. כך, אפילו הכייס הטוב ביותר יתקשה מאוד להשחיל יד מתחת לחולצה, לפתוח את הרוכסן ולהוציא ניירות מבלי שתרגישו בכך. לחילופין, הוא יתקשה מאוד לחתוך את רצועת החגורה עם סכין מבלי שתחושו בסכנה. לכן, החגורה מעניקה את המענה הבטוח, הטוב והפשוט ביותר – באופן שלא יכולים לעשות תיקי גב או תיקי צד.

 

חגורת כסף מומלצת ניתן להזמין כבר עכשיו דרך האתר של חברתנו. לפרטים נוספים וקבלת ייעוץ מקצועי בנושא הנכם מוזמנים לפנות אל טרק מרקט ב- 050-5729587.

 

 

 

תגיות:

שיתוף:

התייעצות?
לשירותכם בוואטסאפ >>

פוסטים נוספים:

3 אנשים בטיול מדברי

רשימת ציוד תגלית – מה לוקחים?

עומדים להשתתף בפרויקט תגלית? מצטרפים לחוויה משמעותית בליווי יהודים המגיעים לטייל בארצנו ולהתאהב בה? אם כן, צפויים לכם כמה ימים של מפגשים מרתקים, לימוד וערך מוסף. בתוך כך, בוודאי תרצו לדעת מה לוקחים לימים אלו של טיולים העשויים להתפרס על פני כל רחבי הארץ. בהמשך המאמר תוכלו לראות רשימת ציוד לתגלית ולפני כן נביא מספר הערות על הנושא.

רשימת ציוד לקמפינג לדוגמא

יוצאים לקמפינג? חושבים על הציוד שצריך לקחת וקצת התבלבלתם? אם כן, בשורות הבאות נביא עבור קמפינג רשימת ציוד מלאה. חלק מהציוד כמו אוהלים, מחצלות, פנסים,

המלצות עבור רשימת ציוד לים

יוצאים לים? רוצים להעביר עליו כמה שעות או אפילו כמה לילות? אם כן, הציוד שתיקחו אתכם יכול לעשות את כל ההבדל. בשורות הבאות נביא כמה

רשימת ציוד לטרק

מתכננים את הטיול הגדול ורוצים לצאת לטרקים בנפאל, בפרו או בניו זילנד? הקורונה טרפה לכם את הקלפים והחלטתם “להתפשר” על שביל ישראל? אם כן, חשוב