משלוח חינם לנקודת איסוף בהזמנות מעל ₪199

10 סניפים בפריסה ארצית – בואו לבקר

משלוח חינם בהזמנות מעל ₪199

10 סניפים בפריסה ארצית – בואו לבקר

איך פותחים אוהל פתיחה מהירה

תגיות: ,

דרך האתר של טרק מרקט תוכלו להזמין בקלות ובמהירות מגוון רחב של מוצרים לטיולים וקמפינג, לרבות אוהלים לפתיחה מהירה. מדובר באוהלי איכות מבית מותגים מובילים המתאימים למספר שונה של אנשים, החל באוהל יחיד ועד ל- 8 אנשים. בתוך כך, בשנים האחרונות עולה מאוד הפופולאריות של אוהלי פתיחה מהירה שאותם ניתן לפתוח בדרך כלל תוך חצי דקה עד דקה, בלי צורך בידע טכני – מקצועי מיוחד ובלי אביזרים נלווים. יחד עם זאת, לא כולם יודעים איך פותחים אוהל פתיחה מהירה, ואת התיאור המילולי נביא מייד.

 

לקטלוג האוהלים שלנו לחצו כאן

 

כמה הערות מקדימות

לפני שנסביר איך פותחים אוהל פתיחה מהירה כדאי לציין כמה דברים. ראשית, אם תעיינו ברשת האינטרנט תמצאו שלל סרטונים המדגימים כיצד פותחים את האוהלים הללו. אתם בהחלט מוזמנים להמשיך ולקרוא את המאמר הבא, אבל באמת שווה גם להסתכל על סרטון אחד שיבהיר לכם את סדר הפעולות.

שנית, אם אתם לא מחנאים דגולים ולא ממש סומכים על עצמכם מבחינת יכולות טכניות, כאשר תקבלו את האוהל מאיתנו הביתה כדאי לעשות “ניסיון על יבש”. כלומר, להוציא את האוהל מהאריזה, לצאת לחצר או אם יש מספיק מקום לעשות זאת בבית – ולנסות להקים אותו בתנאים אידיאליים (רצפה ישרה, בלי רוח, סרטון יוטיוב פתוח ברקע וכן הלאה).

הערה שלישית ואחרונה, אוהלי פתיחה מהירה באמת מאוד מהירים ופשוטים לפתיחה. גם העיקרון של משיכת החבל (שאותו נסביר מייד) תמיד דומה. יחד עם זאת, כמו האוהלים הרגילים גם אוהלי הפתיחה המהירה מגיעים בסוגים ודגמים שונים, ויכול להיות הבדל בין אוהל פתיחה מהירה ל- 2 או 4 אנשים לבין אוהל פתיחה מהירה של 6 או 8 אנשים. ההבדל העיקרי טמון בכך שבאוהלים גדולים יש לעיתים צורך ליישר את המוטות המקופלים לפני או אחרי משיכת החבל, ואילו באוהלים רגילים הם פשוט מתיישרים בעצמם.

 

אז איך פותחים את האוהל?

 אז ככה, כאשר אתם מגיעים אל השטח דאגו לבחור שטח כמה שיותר ישר, ושימו לב שאין עליו קוצים, אבנים חדות או כל חפץ העלול לקרוע את רצפת האוהל ובכלל לפגום בשינה והשהייה שלכם בתוכו. לאחר מכן, הוציאו את האוהל מתוך התיק שלו ופרסו במקום המיועד. שימו לב שכל הרגליים פרוסות. בשלב הבא, במרבית האוהלים ובעיקר הקטנים יחסית (ל- 2 או 4 אנשים), כל מה שנותר לעשות הוא למשוך בחוזקה כלפי מעלה את חבל המשיכה. זהו החבל היוצא מחלק הפלסטיק המאסיבי יחסית שבאמצע תקרת האוהל. כאשר תמשכו את החבל (צריך מעט כוח) תראו כיצד המוטות והקירות הולכים ונפרשים, ואל תפסיקו למשוך עד שתשמעו קליק. ה- “הקליק” הזה מבשר על היתפסות מנגנון נעילת האוהל, וכעת למעשה האוהל פתוח.

כאמור, ישנם אוהלים (לרוב הגדולים יותר) שבהם לפני הפתיחה או אחריה תצטרכו ליישר את מוטות האוהל, כלומר בנקודות שבהן המוטות מתקפלים לתוך עצמם. יש ליישר את המוט בנקודת הכיפוף עד ששומעים או מרגישים קליק קטן של נעילה. בכל מקרה, בשלב הזה שאחרי המתיחה הפתיחה הסתיימה באופן רשמי, ובמרבית המקרים היא לוקחת כחצי דקה – בוודאי אם תרגלתם בבית. יחד עם זאת, בכך לא תמה פעולת ההקמה שכן יש להחדיר את היתדות. שימו לב שמפינות האוהל יוצאות חתיכות בד חזקות עם חור, שלתוכן יש להכניס את היתדות. אז הוציאו את היתדות מתוך השקיק שלהן, החדירו יתד אחת לכל חור, ודפקו אותה לתוך האדמה עם פטיש או עם אבן גדולה – רק היזהרו על האצבעות ושלא לפגוע בקיר האוהל.

 

כאמור, דרך האתר שלנו תוכלו להזמין בקלות ובמהירות מגוון אוהלים, לרבות אוהלי פתיחה מהירה. לפרטים נוספים וקבלת ייעוץ מקצועי בנושא הנכם מוזמנים לפנות אל טרק מרקט ב- 050-5729587.

תגיות: ,

שיתוף:

התייעצות?
לשירותכם בוואטסאפ >>

פוסטים נוספים:

3 אנשים בטיול מדברי

רשימת ציוד תגלית – מה לוקחים?

עומדים להשתתף בפרויקט תגלית? מצטרפים לחוויה משמעותית בליווי יהודים המגיעים לטייל בארצנו ולהתאהב בה? אם כן, צפויים לכם כמה ימים של מפגשים מרתקים, לימוד וערך מוסף. בתוך כך, בוודאי תרצו לדעת מה לוקחים לימים אלו של טיולים העשויים להתפרס על פני כל רחבי הארץ. בהמשך המאמר תוכלו לראות רשימת ציוד לתגלית ולפני כן נביא מספר הערות על הנושא.

רשימת ציוד לקמפינג לדוגמא

יוצאים לקמפינג? חושבים על הציוד שצריך לקחת וקצת התבלבלתם? אם כן, בשורות הבאות נביא עבור קמפינג רשימת ציוד מלאה. חלק מהציוד כמו אוהלים, מחצלות, פנסים,

המלצות עבור רשימת ציוד לים

יוצאים לים? רוצים להעביר עליו כמה שעות או אפילו כמה לילות? אם כן, הציוד שתיקחו אתכם יכול לעשות את כל ההבדל. בשורות הבאות נביא כמה

רשימת ציוד לטרק

מתכננים את הטיול הגדול ורוצים לצאת לטרקים בנפאל, בפרו או בניו זילנד? הקורונה טרפה לכם את הקלפים והחלטתם “להתפשר” על שביל ישראל? אם כן, חשוב