משלוח חינם לנקודת איסוף בהזמנות מעל ₪199

10 סניפים בפריסה ארצית – בואו לבקר

משלוח חינם בהזמנות מעל ₪199

10 סניפים בפריסה ארצית – בואו לבקר

איך בוחרים נעלי טיולים ואילו נעליים מומלצות?

תגיות: ,

דרך האתר של טרק מרקט ובחנויות הרשת ניתן לקנות נעלי הליכה לטיולים נשים וגברים במגוון רחב של דגמים. אנו מקפידים להביא לכם נעלי איכות של מיטב המותגים העולמיים, ולספק אותן במחירים הוגנים ומשתלמים החותכים בפערי התיווך. בשורות הבאות נסביר איך לבחור נעלי טיולים ונביא מספר דוגמאות לנעליים מומלצות.

בחירה בהתאם לצרכים שלכם

נעלי הליכה לטיולים צריכות לספק מענה אופטימאלי מבחינת התמיכה בכף הרגל, הברכיים ובגב, להיות נוחות מאוד ועמידות. יחד עם זאת, קיימים הבדלים משמעותיים בין סוגי הנעליים, אותם יש להתאים לצרכים שלכם. כך למשל, עבור טיולים בדרגת קושי קלה מומלצות בעיקר נעליים נמוכות ובעלות משקל קל, עם גמישות טובה ובולמי זעזועים טובים, מקטגוריית Trail Hiking. לעומת זאת, לטיולים יותר מאתגרים יש עדיפות לנעליים בגובה בינוני המעניקות תמיכה לקרסול, אשר בולמי הזעזועים שלהם יותר חזקים והחומרים של הנעל יותר קשיחים ועמידים, מקטגוריית Day Hiking. לבסוף, ישנה קטגוריית ה- Backpacking עבור מטיילים היוצאים לטרקים בתנאים מאתגרים במיוחד, המאופיינות בעמידות גבוהה מאוד, סוליה חזקה ובולמי זעזועים מצוינים.

על כן, כשלב ראשון יש להגדיר עבור אילו שימושים וסוגי טיולים מיועדות הנעליים. בכל מקרה, על מנת להבטיח שתהיה זו נעל איכותית מהבחינות השונות, יש לתת עדיפות מותגים המתמחים בייצור נעלי הליכה לטיולים, ולקנות אותם מרשת כמו טרק מרקט אשר ציוד למטיילים הינו תחום עיסוק מרכזי שלה. ברשת שלנו גם ממתינים לכם מוכרים בעלי תודעת שירות גבוהה וניסיון עשיר מאוד בעולם הטיולים, אשר יוכלו לספק הכוונה והמלצות לגבי בחירת הנעל המתאימה. וכמובן, יש גם להתאים את הנעל לגודל הרגל, כאשר המידה המומלצת צריכה להיות עם כסנטימטר רווח בין הבוהן לקצה הנעל.

דוגמאות לנעלי הליכה מומלצות

כאמור, באתר שלנו ובחנויות תוכלו למצוא שורה ארוכה של נעלי הליכה לטיולים נשים וגברים, המשתייכות לקטגוריות השונות. דוגמא אחת מיני רבות אחרות היא MQM FLEX 2 MID GTX, נעלי מרל לגברים המשלבות בין נוחות, משקל קל ועמידות גבוהה ולכן מתאימות בין היתר להייקינג ולריצת שטח. לנעליים אלו יש ממברנת גורטקס GORE-TEX® השומרת על אוורור הרגל ומספקת אטימות מפני חדירת מים, בעוד הלשונית המרופדת שומרת מחדירת עצמים זרים לנעל. למעשה, נעל זו משלבת בין מספר עולמות וטכנולוגיות, למשל מגן TPU להגנה על האצבעות בחלק הקדמי, מדרס פנימי נשלף Kinetic Fit™ BASE המספק תמיכה גמישה, כריות אוויר סופגות זעזועים המגנות על כף הרגל, וכן הקשחה ייחודית של הסוליה עם גמישות בשני כיוונית לאחיזת שטח אופטימאלית.

עוד דוגמא מצוינת היא Merrell Moab 3 MID GTX, נעל טיולים וטרקים לנשים המאופיינת בנוחות יוצאת מן הכלל. גם הנעל הזו משלבת ממברנת גורטקס המגנה מפני מים ורטיבות, וכן גפה משולבת רשת ועור סינטטי, ולשונית מרופדת שלא מניחה לאבנים חדור לנעל. בנוסף, בחלק הקדמי משולב גומי להגנה, ואילו הרשת הפנימית מספק אוורור מעולה של כף הרגל. לכך מצטרפים סוליית Vibram® TC5+ sole, כריות אוויר בולמות זעזועים ומדרך מתקדם Merrell M Select™ FIT.ECO+ blended EVA.

 

למידע נוסף ועזרה בבחירת נעלי הליכה לטיולים

 לפרטים נוספים בנושא וקבלת עזרה מקצועית בבחירה של נעלי הליכה לטיולים, פנו אל נציגי טרק מרקט בטלפון 050-5729587

 

 

תגיות: ,

שיתוף:

התייעצות?
לשירותכם בוואטסאפ >>

פוסטים נוספים:

3 אנשים בטיול מדברי

רשימת ציוד תגלית – מה לוקחים?

עומדים להשתתף בפרויקט תגלית? מצטרפים לחוויה משמעותית בליווי יהודים המגיעים לטייל בארצנו ולהתאהב בה? אם כן, צפויים לכם כמה ימים של מפגשים מרתקים, לימוד וערך מוסף. בתוך כך, בוודאי תרצו לדעת מה לוקחים לימים אלו של טיולים העשויים להתפרס על פני כל רחבי הארץ. בהמשך המאמר תוכלו לראות רשימת ציוד לתגלית ולפני כן נביא מספר הערות על הנושא.

רשימת ציוד לקמפינג לדוגמא

יוצאים לקמפינג? חושבים על הציוד שצריך לקחת וקצת התבלבלתם? אם כן, בשורות הבאות נביא עבור קמפינג רשימת ציוד מלאה. חלק מהציוד כמו אוהלים, מחצלות, פנסים,

המלצות עבור רשימת ציוד לים

יוצאים לים? רוצים להעביר עליו כמה שעות או אפילו כמה לילות? אם כן, הציוד שתיקחו אתכם יכול לעשות את כל ההבדל. בשורות הבאות נביא כמה

רשימת ציוד לטרק

מתכננים את הטיול הגדול ורוצים לצאת לטרקים בנפאל, בפרו או בניו זילנד? הקורונה טרפה לכם את הקלפים והחלטתם “להתפשר” על שביל ישראל? אם כן, חשוב