משלוח חינם לנקודת איסוף בהזמנות מעל ₪199

10 סניפים בפריסה ארצית – בואו לבקר

משלוח חינם בהזמנות מעל ₪199

10 סניפים בפריסה ארצית – בואו לבקר

 איך בוחרים נעלי הרים ואילו נעליים מומלצות?

תגיות:

ברשת טרק מרקט, המתמחה בכל הקשור לציוד מחנאות, טיולים, ספורט ופנאי, מוצע מגוון רחב של נעלי הרים מומלצות למטיילים היוצאים לטרקים בתנאי שטח מאתגרים. מדובר בנעליים המגיעות ממיטב היצרניות המובילות בעולם, אותן אנו מציעים לרכישה בסניפי הרשת במודיעין ובצומת צמח, וכן דרך אתר האינטרנט. את הנעליים תוכלו להזמין גם און ליין במחירים הוגנים ומשתלמים במיוחד, ולקבלן לכל כתובת מבוקשת בארץ בתוך כחמישה עד שבעה ימי עסקים.

חשיבותה של בחירה נכונה

לא בכדי שואלים אותנו מטיילים רבים איך בוחרים נעלי הרים. מדובר בנעליים שאמורות לספק הגנה אופטימאלית לרגליים, לקרסוליים ולגב בעוד אתם נושאים משקלים משתנים על הגב, צועדים באזורים רטובים או יבשים, על שבילים או בשטח פתוח. הן חייבות לספק יציבות מצוינת ולהיות עמידות במיוחד, ובתוך כך גם להיות נוחות מאוד. באופן כללי, כאשר מדברים על נעלי הרים הכוונה היא קטגוריית ה- backpacking, כלומר נעליים בעלות עמידות גבוהה במיוחד בכל תנאי השטח, המותאמות ארגונומית, טכנולוגית ומבנית למטיילים הנושאים על גבם משקלים. הדבר ניכר בין היתר בנעל גבוהה יחסית, בעלת סוליה חזקה ואחיזה מצוינת בשטח, אטימות בפני מים, ועוד.

כדי לסבר את האוזן, נביא כדוגמא את 2092 Mountain Trek GTX M, נעל טרקים לתנאי שטח קשים מבית Zamberlan. מדובר בנעל המתאימה לביצועים גבוהים בתנאים משתנים, בעלת עמידות גבוהה במיוחד. היא מאפשרת לשמור על רגל מאווררת ויבשה בגשם, בשלג ובקור בזכות גפה העשויה מפיסת עור אחת וממברנת GORE-TEX. כמו כן, יש לה סוליית VIBRAM המעניקה אחיזה מעולה בשטח בתנאים שונים, ומתאימה גם להולכים בתנאי חורף ולשימוש עם קרמפונים אוטומטיים.

פרמטרים לבחירת נעלי הרים

על מנת לבחור נכון נעלי הרים יש להכיר את המונחים הבסיסיים הקשורים בתחום. את המידע ניתן לקבל דרך מאמרים שונים ברשת ותמיד כדאי לקבל ייעוץ מהמוכרים המנוסים של רשת טרק מרקט. כך לדוגמא, יש להבין את המשמעות של החומרים מהם הנעל מורכת, מאחר שישנם הבדים בין חומר סינתטיים, עור מלא, ועור בשילוב בד. נעליים העשויות מחומרים סינתטיות יעלו פחות מהאחרות ולרוב גם יאפשרו הסתגלות מהירה יותר, אולם העמידות פחות טובה לאורך זמן. לעומת זאת, נעל מעור מלא תספק שילוב מושלם של אטימות בפני רטיבות, חוזק ועמידות גבוהה, אולם הן שוקלות יותר ולרוב גם יקרות יותר.

כמו כן, חשוב להכיר מונחים כמו פס הקשחה שצריך להיות בעל קשיחות גבוהה בנעליים לטרקים, בהם נתקלים לא פעם באבנים גדולות ויש לנווט בין סלעים. כמובן שיש לבחון גם את הסוליה והיותה מעניקה הגנה ויציבות עם חריצים וזיזים ברמת קשיחות ובעומק הולם, ואת בולם הזעזועים והרפידות של הנעל המשלבים הגנה על עמוד השדרה, על הברכיים וכפות הרגליים.

יחד עם זאת, בכל נעל בה תבחרו, עם כל טכנולוגיה וחומר ומכל חברה, הדבר החשוב ביותר הוא הנוחות. ודאו שהנעל בגודל מתאים ולא גדולה או לוחצת מדי, כך שהמרחק בין הבוהן לבין קצה הנעל יהיה כסנטימטר אחד. מעבר לכך, מומלץ לקנות את הנעליים מספר שבועות לפני היציאה לטיול על מנת שתוכלו לוודא את הנוחות, וכדי שתלכו איתם, תסתגלו אליהם והן אליכם, בעוד השימוש הראשוני הולך ומרכך אותן בהדרגה.

 

למידע נוסף ועזרה בבחירת נעלי הרים

מעוניינים לקבל על נעלי טיולים המלצה רצינית? לפרטים נוספים בנושא וקבלת עזרה מקצועית בבחירה של נעלי הרים, פנו אל נציגי טרק מרקט בטלפון 050-5729587

 

 

תגיות:

שיתוף:

התייעצות?
לשירותכם בוואטסאפ >>

פוסטים נוספים:

3 אנשים בטיול מדברי

רשימת ציוד תגלית – מה לוקחים?

עומדים להשתתף בפרויקט תגלית? מצטרפים לחוויה משמעותית בליווי יהודים המגיעים לטייל בארצנו ולהתאהב בה? אם כן, צפויים לכם כמה ימים של מפגשים מרתקים, לימוד וערך מוסף. בתוך כך, בוודאי תרצו לדעת מה לוקחים לימים אלו של טיולים העשויים להתפרס על פני כל רחבי הארץ. בהמשך המאמר תוכלו לראות רשימת ציוד לתגלית ולפני כן נביא מספר הערות על הנושא.

רשימת ציוד לקמפינג לדוגמא

יוצאים לקמפינג? חושבים על הציוד שצריך לקחת וקצת התבלבלתם? אם כן, בשורות הבאות נביא עבור קמפינג רשימת ציוד מלאה. חלק מהציוד כמו אוהלים, מחצלות, פנסים,

המלצות עבור רשימת ציוד לים

יוצאים לים? רוצים להעביר עליו כמה שעות או אפילו כמה לילות? אם כן, הציוד שתיקחו אתכם יכול לעשות את כל ההבדל. בשורות הבאות נביא כמה

רשימת ציוד לטרק

מתכננים את הטיול הגדול ורוצים לצאת לטרקים בנפאל, בפרו או בניו זילנד? הקורונה טרפה לכם את הקלפים והחלטתם “להתפשר” על שביל ישראל? אם כן, חשוב