משלוח חינם לנקודת איסוף בהזמנות מעל ₪199

10 סניפים בפריסה ארצית – בואו לבקר

משלוח חינם בהזמנות מעל ₪199

10 סניפים בפריסה ארצית – בואו לבקר

לבחור נכון אוהל גדול לקמפינג

אם אתם ומשפחתכם נמנים על חובבי הקמפינג, אתם בוודאי מודעים לחשיבותו של האוהל, ולמעשה לנחיצותו. ייתכן גם שהיו לכם מספר “הרפתקאות” אם אוהלים שהכזיבו עד מהרה, למשל אוהלים שנקרעו או שהרוכסנים שלהם נתקעו, והגעתם למסקנה הנכונה שעדיף להשקיע מעט יותר באוהל עמיד ונוח. אז אילו פרמטרים צריך לבחון כאשר בוחרים אוהל גדול לקמפינג, ועל מה ממש לא כדאי להתפשר? על כך בשורות הבאות.

התאמה לצרכי המשפחה

אוהל קמפינג משפחתי כשמו כן הוא, אמור לספק מענה מצוין לכל בני המשפחה. לכן, השלב הבסיסי והראשון מצריך אתכם להבין כמה אנשים האוהל אמור לארח, בוגרים וילדים כאחד, מה שיקבע את גודלו. כמובן שתינוקות ופעוטות אינם תופסים מקום של מבוגר, אך החל מגיל 7 בערך כבר כדאי מאוד להחשיב ילד כאדם “שלם”. לאחר שהגדרתם את מספר האנשים תוכלו להבין האם אתם זקוקים למשל לאוהל קמפינג 6 אנשים, 8 אנשים או אפילו 10 אנשים. יש לציין כי לעיתים מספר האנשים המצוין על ידי היצרן אינו מתאים להגדרות ולציפיות של הצרכנים מבחינת נוחות ומרווח, לכן במקרים רבים עדיף ללכת על אוהל בדרגת גודל אחת יותר מצרכי המשפחה. מלבד מספר האנשים, הפרמטרים היותר מדויקים של הגודל מתוארים בפשטות במידותיו, וכאן יש לשים לב גם לגובה: האם אתם המבוגרים גם תרצו לעמוד בנוחות באוהל? או שמא תסתפקו באוהל המאפשר עמידה שפופה בלבד?

לאביב ולקיץ או לכל השנה

דבר נוסף שכדאי להכיר הוא את דירוגי אוהלים לקמפינג לפי 2 עונות ו- 3 עונות. אמנם יש גם אוהלים בדירוגים יותר גבוהים אולם סביר להניח שאתם לא מתכוונים לקחת את המשפחה לטרק באלפים. אוהלים בדירוג 2 עונות מתאימים לקיץ ולאביב, עונות יבשות ויחסית ללא רוחות, אך חמות ולחות. לכן, אוהלים לעונות אלו צריכים להיות יותר גבוהים, בעלי אוורור עליון וחלונות גדולים, ועשויים מחומרים המאפשרים תנועת אוויר. לעומת זאת, אוהלים בדירוג 3 עונות מוסיפים עמידות לגשם ולרוחות, כאשר עמידות בפני גשמים מושגת לרוב באמצעות כיסוי ייעודי. יש לציין כי משך העמידות בפני רטיבות מצוינת במילימטרים, למשל 2000 מ”מ או 3000 מ”מ, ועוד צריך לקחת בחשבון שככל שהאוהל יותר גבוה כך הוא יהיה פחות עמיד בפני רוחות.

מה עוד צריך לבדוק

תמיד כדאי לקנות אוהלים לקמפינג המגיעים מיצרניות אמינות ומובילות בתחום, ומספק המתמחה בתחום הציוד לטיולים כמו רשת טרק מרקט. כך כבר תבטיחו מראש קנייה איכותית וגם תוכלו לקבל ייעוץ לגבי בחירת אוהל קמפינג משפחתי. מעבר לכך, אמינותו של האוהל ונוחות השימוש בו נקבעת על ידי מספר גורמים. לדוגמא, מוטות אוהל מאלומיניום יתנו את המענה הטוב ביותר, מאחר שמדובר במתכת חזקה וקלת משקל, אך גם מוטות פיברגלס איכותיים יכולים לתת מענה מספק – בעיקר באוהלים שאינם גדולים במיוחד או נדרשים להתמודד עם רוחות.

 

בנוסף, כל אדם עם ניסיון מינימאלי בקמפינג מכיר את הבעייתיות שיוצר רוכסן אחד קטן ותקול, המשבש את השימוש באוהל גדול ושלם. אז ודאו שהרוכסנים הינם איכותיים, נוחים לשימוש ונעים בצורה חלקה ואמינה לחלוטין. לבסוף, ישנם כל מיני שפצורים ושדרוגים שיכולים לשפר את איכות החיים, למשל תאי אחסון עבור פנסים וחפצים קטנים אחרים, מחיצות ליצירת חדרים נפרדים בתוך האוהל, וכמובן גם כיסוי גשם שאם אינו מגיע עם האוהל חשוב מאוד לקנותו בנפרד.

 

למידע נוסף ועזרה בבחירת אוהל משפחתי

 לפרטים נוספים בנושא וקבלת עזרה מקצועית בבחירה של אוהל גדול לקמפינג, פנו אל נציגי טרק מרקט בטלפון 050-5729587.

 

שיתוף:

התייעצות?
לשירותכם בוואטסאפ >>

פוסטים נוספים:

3 אנשים בטיול מדברי

רשימת ציוד תגלית – מה לוקחים?

עומדים להשתתף בפרויקט תגלית? מצטרפים לחוויה משמעותית בליווי יהודים המגיעים לטייל בארצנו ולהתאהב בה? אם כן, צפויים לכם כמה ימים של מפגשים מרתקים, לימוד וערך מוסף. בתוך כך, בוודאי תרצו לדעת מה לוקחים לימים אלו של טיולים העשויים להתפרס על פני כל רחבי הארץ. בהמשך המאמר תוכלו לראות רשימת ציוד לתגלית ולפני כן נביא מספר הערות על הנושא.

רשימת ציוד לקמפינג לדוגמא

יוצאים לקמפינג? חושבים על הציוד שצריך לקחת וקצת התבלבלתם? אם כן, בשורות הבאות נביא עבור קמפינג רשימת ציוד מלאה. חלק מהציוד כמו אוהלים, מחצלות, פנסים,

המלצות עבור רשימת ציוד לים

יוצאים לים? רוצים להעביר עליו כמה שעות או אפילו כמה לילות? אם כן, הציוד שתיקחו אתכם יכול לעשות את כל ההבדל. בשורות הבאות נביא כמה

רשימת ציוד לטרק

מתכננים את הטיול הגדול ורוצים לצאת לטרקים בנפאל, בפרו או בניו זילנד? הקורונה טרפה לכם את הקלפים והחלטתם “להתפשר” על שביל ישראל? אם כן, חשוב