משלוח חינם לנקודת איסוף בהזמנות מעל ₪199

10 סניפים בפריסה ארצית – בואו לבקר

משלוח חינם בהזמנות מעל ₪199

10 סניפים בפריסה ארצית – בואו לבקר

מגוון רחב של תיקי טיולים מומלצים

תגיות:

מחפשים תיקי טיולים מומלצים? אם כן, הגעתם למקום הנכון! בטרק מרקט ממתינים לכם תרמילים מומלצים לטיול של מיטב המותגים העולמיים במגוון רחב של דגמים, על מנת שתוכלו לבחור את התיק המתאים ביותר לאופי הטיול, למבנה גופכם ולצרכיכם הספציפיים.

בתור חברה מובילה בתחום הציוד לטיולים, נסיעות, מחנאות, ספורט ופנאי, ולאור ניסיון עשיר בעולם הטיולים, יש לנו קשרים ענפים עם יצרניות מובילות. בזכות קשרים אלו ומתוך שאיפה מתמדת להביא לכם את הטוב ביותר במחירים הוגנים, אתם נהנים מתרמילי איכות עם מינימום פערי תיווך ישירות מהמפעלים ברחבי העולם.

 מהו תיק טיולים מומלץ?

תיק טיולים מומלץ הוא כזה העונה למספר פרמטרים בסיסיים, ובאתר שלנו תוכלו למצוא פרטים מקיפים בנושא. על קצה המזלג, תרמילים (מוצ’ילה) מומלצים לטיול הם בראש ובראשונה כאלו המתאימים לצרכים שלכם. על התיק להתאים למבנה הגוף שלכם ובגודל מתאים לציוד שאתם מתכוונים לשאת על הגב בטרקים, תוך התחשבות ברמת הכושר הגופני. כמו כן, תיק מומלץ הוא כזה המגיע מיצרנית מוכרת ואמינה, העומד בסטנדרטים גבוהים של חוזק בד, תפרים ואבזמים, עמידות בפני גשם, ועם פתחי גישה נוחים ופרקטיים.

למעשה, תיקי טיולים הם עולם בפני עצמו ויש הרבה מרחב בחירה ושיקולים שיש לקחת, בעודכם זוכרים כי התרמיל עומד להיות החבר הטוב ביותר שלכם, כמו הבית שהצב נושא על גבו. על כן, אין זו קנייה שיש לבצע בחיפזון וחשוב מאוד להיוועץ במי שמבין – למשל חבר שחזר לא מזמן מטיול דומה בעצמו, וכמובן גם המוכרים ברשת שלנו.

 כמה דוגמאות לתיקים מומלצים

כאמור, תיק טיולים מומלץ הוא כזה שבאמת מתאים לצרכיכם הספציפיים, אך כדי לסבר את האוזן לגבי אפשרויות מומלצות נביא להלן מספר דוגמאות לתיקים המוצעים כיום בחנויות ובאתר הרשת. דוגמא ראשונה היא BACH Pack W’s Lite Mare 60, תיק קל משקל וקומפקטי בנפח 60 ליטר שיאפשר לכם לבצע בנוחות רבה טיולים ארוכים. לתיק הזה יש מערכת גב מאווררת בעלת כתפיים מתכווננות לגובה הרצוי, גישה נוחה ורחבה מהחלק הקדמי אל תוכן התיק, וכובע עליו בעל שני תאים מרווחים. כמו כן, לתיק יש תא תחתון גדול במיוחד בעל רוכסני YKK גדולים מאוד ונוחים לפתיחה, וכן נקודות עגינה לנשיאת ציוד כגון מקלות, ומחזירי אור לנראות משופרת. והתיק גם מגיע עם כיסוי גשם.

עוד דוגמא מקטגוריית תיקי טיולים מומלצים הוא  BACH Pack Specialist 75, תרמיל 75 ליטרים הנחשב למוצר הטוב ביותר של המותג מאז ומעולם. התיק בעל הנפח הגדול והמשקל הקל יחסית מגיע עם מערכת גב נוחה במיוחד ומאווררת, עשוי מבד 1000D Cordura®. שהוכיח את עצמו פעמים רבות כאמין ועמיד במיוחד, ובעל רצועות כתפיים מתכווננות עם מידות אורך גב המעניקות התאמה מושלמת. מלבד זאת, לתיק שני תאים מרכזיים בנפח גדול וגישה קדמית רחבה ונוחה. יש לו גם שני כיסי צד אלסטיים, תא תחתון בעל רוכסן גדול במיוחד לפתיחה נוחה עם רוכסני YKK איכותיים, “כובע” לסגירה עליונה על שני תאים, רצועות צד לקשירת ציוד נוסף, וכן כיסוי גשם כלול.

 לפרטים נוספים ועזרה מקצועית

 רוצים עוד מידע על תרמילים מומלצים לטיול? רוצים עזרה מאיתנו בבחירת תרמילים (מוצ׳ילה) מומלצים לטיול? אם כן, היכנסו אל החנויות שלנו במודיעין ובצמח, או פנו אל נציגי הרשת בטלפון 050-5729587.

 

 

תגיות:

שיתוף:

התייעצות?
לשירותכם בוואטסאפ >>

פוסטים נוספים:

3 אנשים בטיול מדברי

רשימת ציוד תגלית – מה לוקחים?

עומדים להשתתף בפרויקט תגלית? מצטרפים לחוויה משמעותית בליווי יהודים המגיעים לטייל בארצנו ולהתאהב בה? אם כן, צפויים לכם כמה ימים של מפגשים מרתקים, לימוד וערך מוסף. בתוך כך, בוודאי תרצו לדעת מה לוקחים לימים אלו של טיולים העשויים להתפרס על פני כל רחבי הארץ. בהמשך המאמר תוכלו לראות רשימת ציוד לתגלית ולפני כן נביא מספר הערות על הנושא.

רשימת ציוד לקמפינג לדוגמא

יוצאים לקמפינג? חושבים על הציוד שצריך לקחת וקצת התבלבלתם? אם כן, בשורות הבאות נביא עבור קמפינג רשימת ציוד מלאה. חלק מהציוד כמו אוהלים, מחצלות, פנסים,

המלצות עבור רשימת ציוד לים

יוצאים לים? רוצים להעביר עליו כמה שעות או אפילו כמה לילות? אם כן, הציוד שתיקחו אתכם יכול לעשות את כל ההבדל. בשורות הבאות נביא כמה

רשימת ציוד לטרק

מתכננים את הטיול הגדול ורוצים לצאת לטרקים בנפאל, בפרו או בניו זילנד? הקורונה טרפה לכם את הקלפים והחלטתם “להתפשר” על שביל ישראל? אם כן, חשוב