משלוח חינם לנקודת איסוף בהזמנות מעל ₪199

10 סניפים בפריסה ארצית – בואו לבקר

משלוח חינם בהזמנות מעל ₪199

10 סניפים בפריסה ארצית – בואו לבקר

המלצות עבור רשימת ציוד לים

תגיות:

יוצאים לים? רוצים להעביר עליו כמה שעות או אפילו כמה לילות? אם כן, הציוד שתיקחו אתכם יכול לעשות את כל ההבדל. בשורות הבאות נביא כמה המלצות עבור מוצרים שכדאי שייכנסו אל רשימת ציוד לים שלכם.

 

להיות כמה ימים על הים

נכון, כולנו מגיעים מעת לעת לים אבל לא כולנו רגילים להעביר על החוף יותר מיום, כלומר להישאר ללילה ויותר. ויש הבדל בין כמה שעות שאחריהן חוזרים אל הרכב והביתה, לבין לילה, בוקר, צהריים וערב על הים. קודם כל – ברמת החוויה זוהי ליגה אחרת לגמרי שכן השינה עם רחש הגלים, התנועה על החוף, השחפים והזמן הרב שעומד לרשותכם – כל אלו יוצרים חוויה הרבה יותר עמוקה של חיבור אל הטבע. יחד עם זאת, מדובר גם בחוויה יותר מאתגרת. אכן, במקום להיכנס אחרי שעה או שעתיים אל המזגן של הרכב, לחזור הביתה ולהתקלח ולהדליק את הטלוויזיה, אתם עדיין בים! עם אינספור גרגירי חול, לא תמיד עם מקלחת, זיעה שנדבקת לבגדים, יתושים שמגיעים לעת ערב וכן הלאה. כל אלו הם חלק בלתי נפרד משהייה ממושכת על הים, וכאן נכנס לתמונה גורם חשוב – ציוד לים.

אכן, רשימת ציוד לים שהינה רצינית ומכובדת תהפוך את החיים שלכם על החוף להרבה יותר נעימים, נוחים ומפנקים. כך, במקום שהדגש יהיה על התמודדות עם הטבע ועם מה שחסר, הוא יהיה על הנאה, רגיעה ושלווה, עם איכות חיים כמה שיותר גבוהה. אז בואו נראה מה כדאי לקחת.

 

פריטים חשובים ברשימת ציוד לים

  • אוהל – אם אתם מתכוונים ללון על הים (במקומות שמותר, כמובן), כדאי מאוד שיהיה לכם אוהל טוב. אמנם, אפשר פשוט לזרוק מזרון או שק שינה על החוף וליהנות ממקסימום חשיפה לטבע, אבל אל תשכחו את הלחות הגבוהה, את הסרטנים שמטיילים על החוף, את הצורך בפרטיות והגנה, ובקיצור – אוהל.
  • צילייה – יש כמה וכמה דרכים לייצר צל החוף, במקום שבו אין בדרך כלל עצים או שיחים להסתמך עליהם לקשירת רשת צל. לכן, אם אתם ממש רציניים יש להביא רשת צל, מוטות ארוכים ויתדות ברזל ולהקים זולה. אבל אם אתם חושבים יותר בקטן ופרטי, הביאו אתכם צילייה קטנה מלייקרה עם שקים למילוי חול. היא אמנם קטנה אבל פשוטה מאוד לתפעול ויכולה לתת מספיק צל לשלושה עד ארבעה אנשים בנוחות.
  • מיכל מים – נכון שאפשר להביא בקבוקים מאיזו תחנת דלק או סופר, אבל כדי לחסוך את המילויים החוזרים ונשנים הכניסו לרשימה של ציוד לים גם מיכל מים קולר מבודד, שישמור על הטמפרטורות וייתן לכם דרך הברז המובנה מים קרים לכל אורך היום.
  • כסא נוח – נכון שנחמד מאוד לשבת על החול או על מחצלת, אבל רבים מאיתנו צריכים תנאים קצת יותר טובים. לשם כך חשוב להכניס לרשימה שלכם כיסא נוח מתקפל שאפשר להכניס אותו בקלות לתא המטען של האוטו, למשל כיסא במאים שמגיע גם עם מקום מובנה לכוס מים קרה.
  • מחצלות פיקניק – אם כבר הזכרנו את המחצלות, קשה לדמיין את השהייה על הים בלעדיהן. בוודאי תרצו ליצור חיץ ביניכם לבין החול וזהו בדיוק תפקידה של המחצלת.
  • פק”ל קפה או ערכת בישול- כוסות קפה שכיף לשתות בהן, וכמובן גם סוכר, שקית קפה טוב, כפית, תיונים וכדומה.

 

דרך האתר שלנו תוכלו להזמין בקלות ובמהירות ציוד לים. לפרטים נוספים וקבלת ייעוץ מקצועי בנושא הנכם מוזמנים לפנות אל טרקמרקט ב- 050-5729587.

 

תגיות:

שיתוף:

התייעצות?
לשירותכם בוואטסאפ >>

פוסטים נוספים:

3 אנשים בטיול מדברי

רשימת ציוד תגלית – מה לוקחים?

עומדים להשתתף בפרויקט תגלית? מצטרפים לחוויה משמעותית בליווי יהודים המגיעים לטייל בארצנו ולהתאהב בה? אם כן, צפויים לכם כמה ימים של מפגשים מרתקים, לימוד וערך מוסף. בתוך כך, בוודאי תרצו לדעת מה לוקחים לימים אלו של טיולים העשויים להתפרס על פני כל רחבי הארץ. בהמשך המאמר תוכלו לראות רשימת ציוד לתגלית ולפני כן נביא מספר הערות על הנושא.

רשימת ציוד לקמפינג לדוגמא

יוצאים לקמפינג? חושבים על הציוד שצריך לקחת וקצת התבלבלתם? אם כן, בשורות הבאות נביא עבור קמפינג רשימת ציוד מלאה. חלק מהציוד כמו אוהלים, מחצלות, פנסים,

רשימת ציוד לטרק

מתכננים את הטיול הגדול ורוצים לצאת לטרקים בנפאל, בפרו או בניו זילנד? הקורונה טרפה לכם את הקלפים והחלטתם “להתפשר” על שביל ישראל? אם כן, חשוב